דירה 3 חדרים בתל אביב

צילום: ניצן הפנר

גודל הנכס

70 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

דירה עם אופי אירופאי בלב שכונת בזל שבתל אביב, עם אלמנטים של אבן מקורית חשופה וקירות זכוכית. הפרויקט התמקד בהלבשת החלל, תוך שימוש רב בטקסטיל וצבע בכדי לייצר עושר ויזואלי וייחודיות. בין הסלון לחדר השינה מפריד קיר זכוכית אשר מקנה תחושה של מרחב גדול יותר. על קיר הזכוכית ווילון בעזרתו ניתן להפריד את החללים כשמעוניינים בפרטיות. בסלון יצרתי עומק על ידי שימוש בשכבות של טקסטיל. תחילה, הונחו שני שטיחים האחד על השני, דבר שהעניק לחלל עניין והפרדה מהמטבח הצמוד. על הספה הונחו כריות קטיפה וסאטן, שילוב הטקסטורות שדרג את הספה והקנה לה מראה יוקרתי. השתמשנו בצמחי בית רבים על מנת לחבר בין חוץ לפנים ולהעניק תחושה של מרחב.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

דני בן שמעון, בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ולימודי עיצוב והום סטיילינג בשנקר.
דני סטודיו הוקם מתוך אהבה כנה לאנשים ותשוקה עזה לעיצוב.
הבית שלנו הוא מקום המבטחים, זה שתמיד נרצה לחזור אליו גם אחרי חופשה מפנקת, וכזה הוא חייב להאיר לכם פנים בכל פעם שתפתחו את הדלת.
אני מאמינה שצבע יכול להפיח חיים, לעורר לעשייה, ליצירתיות ולצמיחה. צבע, יכול לשפר מצב רוח, לייצר אווירה ייחודית ולחבר בין אנשים.
שילובי הצבעים והחומרים בהם אני עושה שימוש יוצרים חללים רכים והרמוניים, והכי חשוב, שמרגישים כמו בבית.
כל חלל שאני יוצרת הוא יצירת אומנות אחת שאין שני לה, יצירה השייכת לכם בעלי הבית, ומותאמת לאופי חייכם, לאהבות שלכם ולסגנונכם האישי.
בין אם אתם מעוניינים בשיפוץ מהיסוד, ובין אם רק לרענן את הקיים בטקסטיל, צבע ומינימום תקציב, הסטודיו יספק לכם ליווי צמוד עד הפרט האחרון בכדי לייצר עבורכם את הבית שחלמתם עליו.
אני שואבת השראה ממקומות אותנטיים בעולם, מעבודת כפיים ועשייה של פעם, ככזאת אני אוהבת לחדש רהיטים ולנסות תחילה להוציא את המקסימום מהקיים.
אני מרבה להסתובב בשווקים ברחבי העולם, למצוא חנויות ייחודיות ובעלי מקצוע מרתקים, בכדי למצוא ללקוחות שלי אוצרות חבויים יחידים במינם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.