דירה 3 חדרים בתל אביב

צילום: ניצן הפנר

גודל הנכס

80 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

דירה עם קסם ייחודי בלב תל אביב. המון נתוני פתיחה מעולים היו לדירה האלגנטית הזו, רצפת עץ מקורית אותנטית, פתחי חלונות גדולים ומרשימים שחושפים נוף ירוק ואורבני באמצע העיר, אבל כל אלו לא קיבלו את הבמה הראויה להם. המהפך העיצובי שעברה הדירה איפשר את הדגשת כל היתרונות האלו, וביטל את נקודות התורפה שמנעו ממנה ל'זהור'. בחרתי בגוונים של חמרה, ירוק זית, פודרה וצהוב חרדל בכדי לייצר חמימות טבעית שיוצרת ייחודיות אך לא מעמיסה על החלל. נישת גבס מככבת כפינת ישיבה נוספת בחלל הציבורי, לרביצה ולקריאה. טקסטיל עשיר הכלל בדי קטיפה ופאטרנים מיוחדים נתן לחלל קריצה יוקרתית. אומנות פופ ארטית קלילה נתלתה על הקירות והכניסה עניין ואנרגיה צעירה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

דני בן שמעון, בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ולימודי עיצוב והום סטיילינג בשנקר.
דני סטודיו הוקם מתוך אהבה כנה לאנשים ותשוקה עזה לעיצוב.
הבית שלנו הוא מקום המבטחים, זה שתמיד נרצה לחזור אליו גם אחרי חופשה מפנקת, וכזה הוא חייב להאיר לכם פנים בכל פעם שתפתחו את הדלת.
אני מאמינה שצבע יכול להפיח חיים, לעורר לעשייה, ליצירתיות ולצמיחה. צבע, יכול לשפר מצב רוח, לייצר אווירה ייחודית ולחבר בין אנשים.
שילובי הצבעים והחומרים בהם אני עושה שימוש יוצרים חללים רכים והרמוניים, והכי חשוב, שמרגישים כמו בבית.
כל חלל שאני יוצרת הוא יצירת אומנות אחת שאין שני לה, יצירה השייכת לכם בעלי הבית, ומותאמת לאופי חייכם, לאהבות שלכם ולסגנונכם האישי.
בין אם אתם מעוניינים בשיפוץ מהיסוד, ובין אם רק לרענן את הקיים בטקסטיל, צבע ומינימום תקציב, הסטודיו יספק לכם ליווי צמוד עד הפרט האחרון בכדי לייצר עבורכם את הבית שחלמתם עליו.
אני שואבת השראה ממקומות אותנטיים בעולם, מעבודת כפיים ועשייה של פעם, ככזאת אני אוהבת לחדש רהיטים ולנסות תחילה להוציא את המקסימום מהקיים.
אני מרבה להסתובב בשווקים ברחבי העולם, למצוא חנויות ייחודיות ובעלי מקצוע מרתקים, בכדי למצוא ללקוחות שלי אוצרות חבויים יחידים במינם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.