דירה 3 חדרים ביהוד

צילום: דנה סטמפלר עשעאל

גודל הנכס

110 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

זוג צעיר שפנו אלי לאחר רכישת הדירה ולאחר התקנת המטבח. הרגישו שצריכים ליווי בבחירת הריהוט וההלבשה של הבית. עברנו יחד תהליך מדהים של ללמוד את הטעמים, הרצונות והצרכים עד שהגענו לתוצאה שכולם ממנה מאוד מרוצים.ריהטנו יחד את כל החלל הציבורי וחדר השינה שלהם. היות ועוד בלי ילדים ורצינו לחסוך בעלויות, עיצבנו רק את חללים אלו. שיגיע היום, ניפגש שוב בשמחה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

אני הילה אריאלי מעצבת ומלבישת בתים.

מאמינה שכל חלל יכול להפוך להיות חלל מעוצב גם בלי לשבור קירות. צבע, טקסטיל ותכנון נכון יעשה פלאים לסלון, לחדרי הילדים, המשחקים וגם של ההורים כמובן. מתמחה גם בתכנון מטבחים- הלב הפועם של הבית!

אני ממש אוהבת עיצוב ועם הולדתה של ביתי הבכורה דניאל הבנתי שזה התחום בו אני רוצה לעסוק. עיצבתי את חדרה באהבה רבה תוך תשומת לב לפרטים הקטנים כך שהכל יתחבר לחדר נעים ונוח. במקביל למדתי במסלול ללימודי עיצוב והום סטיילינג בשנקר ונהניתי מכל רגע מהלימודים, העשייה והסטאג'.

מבחינתי עיצוב הבית הוא מרכיב במתכון לחיים מאושרים. בית נעים שכיף להיות בו, לגדל ילדים, לארח חברים וליצור זיכרונות ורגעים מאושרים.

חשוב לי שבעיצוב הבית הרצונות והצרכים של כל בני הבית יגיעו לידי ביטוי, כך שכולם יהיו מרוצים ולכל אחד תהיה פינה שאליה הוא מתחבר ושנוצרה במיוחד בשבילו.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.