בית פרטי 6 חדרים בשוהם

צילום: סוזי לוינסון

גודל הנכס

280 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

בית עוצב עבור זוג עם שני ילדים בגיל העשרה, שביקשו מהמעצבת להיכנס לבית רק לאחר שהוא מוכן ומתוקתק עד הפרט האחרון. הקו העיצובי שנבחר הוא כפרי, רומנטי וחמים לצד פרקטיות ופונקציונאליות. השיפוץ היה מהיר וקל וארך כ- 3 חודשים.

בית בנוי מארבע קומות ומרתף שהוסב לפינת אירוח. קומת כניסה שבה נמצא המטבח, פינת האוכל, הסלון ושירותי האורחים. קומה ראשונה שבה נמצאים סוויטת ההורים וחדרו של הבן, כולל חדרי אמבטיות ועליית הגג אשר משמשת כחדר לנערה מתבגרת וממנה יוצאים למרפסת הגג הגדולה.

במסגרת הפרויקט ביקשה המשפחה לשמור על תוכניותיו המקורית של האדריכל, פרט להגדלת החדר בעליית הגג, על חשבון המבואה שהייתה במקום ושינויים בחלוקת הפנים של קומת המרתף. הפרויקט כלל ימי קניות מרוכזים, החלפת מטבח, הלבשת הבית ושיפוץ. בני הבית לא העבירו דבר מביתם הקודם, פרט לפסנתר, שעליו בעלת הבית נוהגת לנגן בכל יום שישי.

כנון הבית החל מהפסנתר שמוקם בנישה של פינת האוכל. להשלמת הקו העיצובי של הפסנתר נבחר שולחן אבירים כפינת האוכל ונתלו בו שתי תמונות בצבעים תואמים.

קומת הכניסה עוצבה בצבעים בהירים עם נגיעות של גוון פודרה, נבחר מטבח בסגנון כפרי בצבע לבן שבור ובו משולבים אלמנטים כפריים כמו משטח העץ שמונח על האי.

לסלון נבחרה ספה בצבע בהיר ועליה הונחו כריות, נתלו וילונות בהירים מבדים רכים ונשפכים והקומה רוצפה בגרניט פורצלן דמוי פרקט שנותן מראה כפרי וחמים ומתחבר לגווני הגינה, שתוכננה להשתלב ולהיות חלק מהבית.

חלל הותאמה תאורה פונקצינלאית עם נגיעות של גופים רומנטיים חמימים מעל האי במטבח ובפינת האוכל. המעצבת המליצה ללקוחות להימנע מבחירת צבעים בנאלים כמו כחול וירוק ליחידות הנוי שמעל הכיור ולשמחתה הם הסכימו ובחרו בגוון פודרה, כשראו את התוצאה הסופית הם היו מרוצים מהבחירה.

מדרגות חופו בפרקט למינציה ולהשלמת המראה החם נצבעו הקירות בצבע חום – מוקה, בשילוב עם קרניז בחלק העליון והתחתון בצבע לבן שבור. בכל חדר נבחר צבע אחר שתואם לדייריו. בסוויטת ההורים למשל משולבים גוונים של שמנת, לבן ונגיעות של זהב ליצירת מראה רומנטי.

שנה נישה שמשמשת כחדר ארונות וסגורה בדלתות כדי לשמור על הסדר וההרמוניה. בחדר הותקנו גופי תאורה כפריים, נתלו וילונות מבדים רכים ונשפכים והותקנה רצפת פרקט. גם כאן שולבו קרניזים במסגרות של תמונות להשלמת המראה הרומנטי.

חדרו של הבן נבחרו גווני אפור כהה ושחור ושולבו נגיעות צהובות. חדר האמבטיה שנמצא סמוך עוצב בצבעים תואמים ובעיצוב צעיר ומודרני.

חדר בנגיעות של לבן ועץ שנותן חמימות בשילוב של צבע רויאל. בחדר ספסל שהוזמן מנגר פרטי ועליו כריות ישיבה מרופדות אף הן בצבע רויאל.

במרתף הותקן מטבחון צבעוני ולידו פינת טלוויזיה וספת רביצה נעימה. כל ארונות האמבטיה, המטבח, והאחסון נעשו בעבודת נגרות יחודית לבית וכך הבית הותאם ללקוחות מבחינה פונקציונלית ועיצובית.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי הילה לוי, בת 49, אמא לתאומים, חיה ונושמת אסתטיקה, מעצבת פנים והום סטיילנג, מתמחה בתכנון ועיצוב תאורה.

עוסקת בעיצוב פנים של בתים ובעיצוב חללים מסחריים. 

מתגוררת בישוב שוהם, בעלת תואר שני MBA במנהל עסקים ובוגרת בהצטיינות בחוג לעיצוב פנים במכללת קווים.

כמעצבת אני מאמינה שמי שצריך להיות מרוצה בסופו של התהליך הוא הלקוח.

לקוחות יעידו, שהמפגש הראשוני איתי הוא מאוד ישיר חם ונוגע, ובו נוצרת קרבה עם הלקוחות והבנה שכל פרויקט הוא בבחינת עולם ומלואו.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.