פנטהאוז 5 חדרים בכפר סבא

צילום: הלנה דורשט

גודל הנכס

150 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

"ילדים הולכים למקום שבו יש התרגשות ונשארים במקום שבו יש אהבה." ~ זיג זיגלר

פרויקט קרוב לליבי עם המון צבע ושמחה.

החלום של הלקוחות (זוג +2) היה ליצור "ממלכת ילדים" בקומת הגג של הבית ובה גגות משופעים ופינות מאתגרות עם תקרות נמוכות שהבעלים הקודמים של הבית לא מצאו להן שימוש. תקרה משופעת שמגיעה באלכסון עד הרצפה לא מייצרת חלל נוח לשימוש של מבוגר, אך עבור ילד זה חלום! יצרתי באחת מפינות הללו פינת קריאה, שנצבעה כולה בצבע כחול עמוק. התכנון של הקומה כלל פינת רביצה, פינת מחשב עם ספריה, חדר משחקים, חדר רחצה (צבעוני) וחדר שינה משותף לשני הילדים. בפינת גג משופע נוספת תכננתי יחידת נגרות המשלבת ארון ודלת כניסה לחלל המשופע, המשמש כמחסן. הספה המודולרית והכיפית בחדר הרביצה נבחרה מתוך חשיבה על מקומות שינה נוספים לאירוח חברים. חדר הרחצה קיבל העמדה חדשה על מנת ליצור פינת כביסה נוחה ואסטטית וחופה באריחים בגוון ירוק עמוק.

בקומת ההורים חדר הרחצה מאסטר עבר שיפוץ כללי, הקירות חופו באריחי משושה במספר גוונים. הלקוחות התלהבו כל כך מן האריחים, שלקחו חלק בפריסתם. הסלון קיבל העמדה חדשה והאזורים השונים בו נתחמו בעזרת כתמי צבע.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, שמי הלנה דורשט.
הקמתי את הסטודיו לתכנון ועיצוב פנים בשנת 2018. לאחר שנים של קריירה בתחום ההפקה ותארים מתקדמים בפסיכולוגיה והיסטוריה, למדתי בחוג לעיצוב פנים בסטודיו 6B וסיימתי את לימודיי בהצטיינות.
תהליך העבודה איתי מתחיל במחקר ,ביחד איתכם:
מה מרגש אתכם?
מה ההרגשה שאתם מחפשים בביתכם?
מה הצרכים שלכם?
מה נותן לכם השראה?
מה משמח אותכם?
נמשיך לאפיון קפדני של הדרישות שלכם, גיבוש קונספט עיצובי וחומרי, ועריכת תוכניות עבודה מדויקות. בסוף תהליך הביצוע היסודי יתקבל בית שתמיד חלמתם עליו. בית שיגרום לכם להתרגש כל פעם מחדש, מקום שיתן תחושת ביטחון ושמחה.
אני מאמינה, כי עם תכנון נכון מכל חלל ניתן להפיק את המיטב. אין בית שאי אפשר לעשות ממנו מרחב מושלם ומותאם עבורכם.
עקרונות היסוד של העשייה שלי הם תכנון פונקציונלי חכם עם עיצוב בקו נקי ומינימליסטי.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.