בית פרטי 5 חדרים בראשון לציון

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

250 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

אני דואגת לקחת כל פרויקט באופן אישי, והבית הזה הוא הכי אישי כי הוא הבית הפרטי שלי. הוא ממוקם באחת השכונות הוותיקות של ראשון לציון, ומתפרש על פני שלוש קומות. המטרה שלי הייתה להעניק לו אווירה עוטפת וחמימה ולמלא אותו באנרגיות טובות. בנוסף, היה לי ברור שההשראה בעיצוב ובסטיילינג תילקח מהים – האהבה הגדולה שלנו כמשפחה.
כדי ליצור אזור אירוח אחד פתוח החלטתי להרוס את הקיר שהפריד בין המטבח לסלון . המטבח מעוצב בסגנון מודרני וניכרת בו השראה מהים, שכן מבחוץ הארונות צבועים בגוון חול ומבפנים הם צבועים בגוון עדין של תכלת. המטבח כולל ארונות גבוהים ונמוכים, וכן אי שסביבו ארבעה כיסאות. מלבד ישיבה, האי משמש גם מחיצה בין חלל המטבח לחלל הסלון.
בסמוך למטבח נמצאת פינת האוכל שמוקפת בחלונות צרים וארוכים שיוצרים קשר עם החוץ. השולחן מורכב מפלטה בציפוי בטון בהיר עם רגליים מעץ אלון, ומסביבו כסאות עץ עם מושב שחור. מעל השולחן תלויים שלושה גופי תאורה זהים בשילוב עץ וברזל .
את עיקר תשומת הלב בחלל זה תופסת ספרייה ייחודית שתכננתי. הספרייה מורכבת מתאים פתוחים במידות וצורות שונות, שתלויים על הקיר בקומפוזיציה א-סימטרית, עם הגדרה קטגורית מילולית מעל כל תא. לצד הספרייה הותקן סולם ברזל נייד על מוט אופקי לאפשר גישה לספרים שמונחים בתאים הגבוהים. הספרייה משמשת כאלמנט מפריד ומגדיר של אזור האירוח בסלון, מדגישה את גובה התקרה ומהווה קיר כוח בחלל .
ההשראה מהים וגווניו עוברת כחוט השני בעיצוב הבית, ומייצרת אחידות והרמוניה.
בקומת המגורים של הבית נמצאים חדרי השינה והמשרד. חדר השינה הראשי כולל חדר רחצה וחדר ארונות, וניתן לצאת ממנו למרפסת שצופה אל הגינה. גם בחלל הזה ניכרת ההשראה מהים, שמקבלת ביטוי בטפט התכלת שמחפה את הקיר שבגב המיטה. הווילונות בחדר מתאימים גם הם לנושא הנבחר, ומשלבים באופן עדין גוונים לבנים ותכולים .
במשרד תוכננו שני אזורי עבודה, כדי לאפשר עבודה במקביל, אחד גלוי והשני נסתר מאחורי דלתות מתקפלות לשמירה על פרטיות בזמן שאני נמצאת בפגישה עם לקוחות.
בחדר הבן תוכנן ארון בגדים שלצידו ספרייה עם מדפים פתוחים. ההשראה מהים מופיעה גם כאן, בדמות טפט בגוונים של צהוב ותכלת שעליו דוגמאות של גולשים. החדר כולל גם פינת לימודים המורכבת משני חלקים – שולחן עבודה עם מגירות אחסון צרות ותיבה בפורניר אגוז המיועדת לספרים וקונסולת משחקים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי ורד נח ואני מעצבת פנים והום סטיילינג לבתים, דירות ומשרדים בשימת דגש הן על תכנון פרקטי ופונקציונאלי תוך ניצול מכסימלי ומיטבי של כל חלל, והן על עיצוב שמותאם לטעם האישי של כל לקוח ועונה על צרכיו ומשאלותיו.
ליווי כל פרויקט מקיף וכולל את כל השלבים: גיבוש קונספט עיצובי , תכנון אדריכלי מקיף ומפורט שנותן מענה לדרישות, הרצונות והחלומות, שרטוט והפקת תכניות עבודה, תכנון פרטי נגרות בהתאמה אישית, בחירת חומרים,פריטים ואביזרים להלבשת החלל, וכל זאת להשלמת המראה באופן מהודק מדויק ושלם.
בחרתי במקצוע זה כיוון שעיצוב פנים מתמקד בצרכים של אנשים, בערכים ובחלומות שלהם.
אני כאן בשבילכם
אשמח להיות שותפה במסע שלכם וליצור עבורכם בית שיספר את סיפור חייכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.