בית פרטי 4 חדרים בשוהם

צילום: מירב פלברג

גודל הנכס

300 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

הבית בשוהם.
זוג + 3 בנים בגילאי 7-14 קיבל החלטה אמיצה לשנות את מקום המגורים מדירה בעיר מרכזית במישור החוף, לבית צמוד קרקע ביישוב בשפלה, טבול בירוק וציוצי ציפורים.
הבית שנרכש בן 2 קומות, ועליית גג גדולה שלא הייתה בשימוש. גינה גדולה בחזית (לא מטופחת), חצר אחורית ומקיפה את צדי הבית.
בקשתם של בני הזוג הייתה להפוך את המבנה הקר ומנוכר בעיצובו הקיים, לבית שישרה אווירה חמה, מזמינה ונעימה.
לשם כך הוחלט על שיפוץ מסיבי שכלל החלפת תשתיות החשמל והאינסטלציה, החלפת האלומיניום, דלת הכניסה, שיפוץ כללי לכל חדרי הרחצה ושרותי האורחים, החלפת חזיתות המטבח, פיתוח שטח כולל ועוד…..
בני הזוג החליטו להעביר איתם את רוב הריהוט מהדירה, שהיה יחסית חדש, ולכן כל פריטי הנגרות החדשים תוכננו בהתאמה בצבעוניות ובחומרי הגמר.
קומת הכניסה (110 מ"ר) משתרעת לאורך השטח, כאשר משני צדיה יציאות לחצר. היציאה לגינה הקדמית ממוקמת לצד המטבח והשנייה מהסלון לחצר האחורית.
2 מדרגות מפרידות בין אזור הכניסה, המטבח ופינת האוכל, ובין הסלון והיציאה לחצר. סוויטת שינה מרווחת של ההורים ממוקמת אף היא בקומה זו, וגם דרכה ניתן לצאת לחצר האחורית.
בקומה זו הוחלט לחפות את הריצוף הלבן והבוהק בפרקט אלון מסוג SPC שעמיד יותר למים. במטבח החלפנו את החזיתות הלבנות והמודרניות לחזיתות עם מסגרת בגוון נס קפה בהיר. חיפוי המטבח מזכוכית הוחלף בחיפוי בריקים לבנים שהתאימו לסגנון החדש והחמים.
בשל מחסור במקומות אחסון במטבח, ומקום למקפיא ומקרר נוסף, תוכנן ארון בהתאמה אישית, לאורך קיר פנוי במטבח. רהיט זה משמש לאחסון, לתליית מעילים, מגירות נעליים, מקום לדייסון, תאים לבקבוקי יין, ויחידה נמוכה בה מסתתרים מאחורי דלתות מקפיא ומקרר נמוכים. בנוסף תיבה תלויה לספרים ופריטי נוי ומגירה שפונה לכיוון דלת הכניסה המשמשת לאחסון מפתחות וכל זה צבוע בגוון תכלת רך בשילוב פורניר אלון טבעי שהתחבר לפינת האוכל. נרכשו כסאות בר למטבח בשילוב עץ וברזל שחור שמתכתבים עם כל הצבעוניות והחומרים בחלל זה.
כדי לנצל מקסימום פתחים של החלונות ודלתות היציאה לחצר, המשקפים את החוץ הירוק מכל עבר, נבחר פרופיל דק, ללא הלבשות ועם פסי חלוקה עדינים בצבע שחור.
לפני הירידה למפלס הסלון נמצאת סוויטת השינה המרווחת והמוארת של בני הזוג. בכניסה מבואה שנצבעה בגוון ירוק בהיר בהשראת פריט האמנות האהוב על בעלת הבית, אישה בתנוחת ישיבה של תרגיל יוגה.
בנישה שבקיר תיבת עץ לאחסון כלי איפור בישום ועוד. לצידה מראת גוף ומתלה צעיפים ותיקים.
חדר הרחצה תוכנן בשני צירים מקבילים. מקלחון גדול עם ספסל ישיבה בקצהו ומולו ארון כיור ארוך ואסלה.
הרצפה וקיר הכיור חופו באותו אריח להדגיש ולייחד את הציר הזה. נבחרו אריחי ריצוף וחיפוי גדולים, משויישים שמשרים אווירה יוקרתית של חדר רחצה בבית מלון, מראה שבני הזוג ביקשו לשוות לחלל זה.
במפלס הסלון ואזור האירוח ספת ישיבה בצורת ר ושתי כורסאות מינימליסטיות שמוסיפות נקודות צבע לחלל.
קיר אלכסוני נצבע בגוון כחול בהשראת יצירות האמנות הקיימות שמעל הספה. יצירה שלישית של אותה ציירת נרכשה ונתלתה על הקיר הכחול, להשלמת המראה באופן מושלם.
לצד מסך הטלוויזיה, תוכננה ספרייה עם יחידת אחסון תחתונה, גם היא משלבת פורניר אלון טבעי וברזל שחור.
מהלך מדרגות קיים מוביל לקומת חדרי הבנים. בקומה זו סוויטת מתבגר הכוללת מרפסת מקסימה, 2 חדרי שינה נוספים עם יציאה למרפסת היקפית, חדר רחצה וחדר שרות וכביסה. בכל חדר יציאה למרפסת
חדרי הרחצה שופצו כליל, חדרי השינה של הילדים תוכננו בקפידה, בהתאמה לצרכיו ובקשותיו של כל אחד מהם. גווני כחול ותכלת נבחרו לקירות, לתמונות וכמו כן לאריחי החיפוי בחדר הרחצה. ארון הרחצה נצבע בגוון מוקה המתחבר לפלטת הצבעים בהשראת ים וחופש…
אחד מהאתגרים בתכנון השיפוץ בבית זה היה להפוך את עליית הגג הבלתי שמישה לחדר כושר ביתי לשימושם של בני הבית.
תכנון חלל זה נעשה בקפדנות יתירה, תוך העמדת כל המכשירים במקומות המתאימים מבחינת משקל וגובה המכשיר.
מהלך מדרגות קל, המשלב מדרכי עץ טבעי על קונסטרוקציית ברזל שחור, מוביל לקומת הגג, לחדר כושר מאובזר במקסימום להנאתה הרבה של המשפחה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי ורד נח ואני מעצבת פנים והום סטיילינג לבתים, דירות ומשרדים בשימת דגש הן על תכנון פרקטי ופונקציונאלי תוך ניצול מכסימלי ומיטבי של כל חלל, והן על עיצוב שמותאם לטעם האישי של כל לקוח ועונה על צרכיו ומשאלותיו.
ליווי כל פרויקט מקיף וכולל את כל השלבים: גיבוש קונספט עיצובי , תכנון אדריכלי מקיף ומפורט שנותן מענה לדרישות, הרצונות והחלומות, שרטוט והפקת תכניות עבודה, תכנון פרטי נגרות בהתאמה אישית, בחירת חומרים,פריטים ואביזרים להלבשת החלל, וכל זאת להשלמת המראה באופן מהודק מדויק ושלם.
בחרתי במקצוע זה כיוון שעיצוב פנים מתמקד בצרכים של אנשים, בערכים ובחלומות שלהם.
אני כאן בשבילכם
אשמח להיות שותפה במסע שלכם וליצור עבורכם בית שיספר את סיפור חייכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.