דופלקס 6 חדרים בראשון לציון

צילום: מירב פלברג

גודל הנכס

170 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

תכנון ועיצוב דופלקס בבניין בראשון לציון. הבית עוצב בסגנון מודרני בשתי פלטות צבעים. חלל ציבורי – גוונים כהים ועמוקים של אפור, עץ אלון מחורץ בשחור. סוויטת השינה והמשרד – גוונים בהירים, טבעיים ורכים .
בקומת הכניסה (קומה 12) חלל אירוח גדול ומרווח. קיר בגובה 6 מטר נצבע בגוון אפור עמוק וכשליש ממנו חופה בפרקט עץ (עליו הותקן המסך) להעצמה והדגשה של הגובה . זה קיר הכוח בחלל.
בשרותי האורחים ריצוף באריחים גדולים, בגוונים כהים ועמוקים של כחול עם כתמים בחרדל ושחור. הריצוף מחפה את קיר המושב עד לגובה החלון שעליו מדף עץ אלון. הקירות צבועים בכחול פלדה (הדהוד של צבע המטבח וקיר הכוח בסלון).
המטבח בסגנון מודרני בגוון אפור פלדה עמוק בשילוב שיש בהיר ונישה מחופה עץ אלון מחורץ. מהמטבח כניסה למשרד ביתי אותו חולקים בני הזוג .
לסוויטת השינה נבחרו גוונים בהירים וניטראליים המשרים רוגע ושלווה. חדר הרחצה מפוצל לשני אזורים עפ"י בקשת הלקוחות. בחלל אחד אמבטיה ומקלחון ובשני כיור רחצה מעל ארון רחב בצבעי תכלת ואלון טבעי .
לחדר הרחצה נבחר חיפוי קירות מיוחד המשלב אריחים דמוי פרקט ביישום אנכי, ומיקס אריחים באפור בטון מצוירים בדוגמאות שונות ועדינות.
פרטי הנגרות בדירה תוכננו ועוצבו בהתאמה אישית ומדויקת לבקשות הלקוחות.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי ורד נח ואני מעצבת פנים והום סטיילינג לבתים, דירות ומשרדים בשימת דגש הן על תכנון פרקטי ופונקציונאלי תוך ניצול מכסימלי ומיטבי של כל חלל, והן על עיצוב שמותאם לטעם האישי של כל לקוח ועונה על צרכיו ומשאלותיו.
ליווי כל פרויקט מקיף וכולל את כל השלבים: גיבוש קונספט עיצובי , תכנון אדריכלי מקיף ומפורט שנותן מענה לדרישות, הרצונות והחלומות, שרטוט והפקת תכניות עבודה, תכנון פרטי נגרות בהתאמה אישית, בחירת חומרים,פריטים ואביזרים להלבשת החלל, וכל זאת להשלמת המראה באופן מהודק מדויק ושלם.
בחרתי במקצוע זה כיוון שעיצוב פנים מתמקד בצרכים של אנשים, בערכים ובחלומות שלהם.
אני כאן בשבילכם
אשמח להיות שותפה במסע שלכם וליצור עבורכם בית שיספר את סיפור חייכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.