בית פרטי 6 חדרים בניר חן

צילום: קארין רבנה

גודל הנכס

190 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הבית הזה נבנה לפני 15 שנה והיה מושכר כל התקופה. שיפצנו מהיסוד את כולו כולל הגינה, הוספנו חדר בקומה התחתונה וסגרנו מרפסת בקומה העליונה. הדבר היחיד שנשאר בבית המקורי הוא קיר האבן הטבעית שמקיף את הבית מבחוץ ואף נכנס פנימה.
הבית ממוקם ממול שדה פתוח והנוף שמתשקף בחלונות ירוק מכל עבר ורצינו להדגיש זאת על ידי הגדלת המפתחים.
הבית בנוי מ 2 קומות כאשר בקומה בקומת הקרקע נמצא החלל הציבורי, סלון, מטבח פינת אוכל ו4 חדרי שינה (חדר אחד להורים, חדר משותף לילדים הגדולים וחדר נוסף שהוספנו בבנייה עבור התינוק. את פינת המשחקים לילדים החלטנו למקם בחלל זה אך לא במרכזו על מנת לשמור על קשר עין עם הילדים ועדיין שהבלאגן יהיה ממוקד במקום אחד מרכזי.
את מכונת הכביסה מיקמנו מתחת למדרגות ברהיט מעוצב שמסתיר ומכיל את כל מה שצריך ועשינו הכנה נוספת למכונת כביסה בחדר רחצה בסוויטת ההורים שבקומה למעלה.
בקומה עליונה סגרנו מרפסת אחת ויצרנו סוויטת הורים ענקית (שכרגע משמשת כחדר לאורחים ובהמשך ההורים יעלו אליו) ויצרנו גם משרד ביתי עבור הבעל שעובד המון מהבית.

בנוסף תכננו נגרות מותאמת לכל פינה ופינה בבית ויצרנו פתרונות אחסון לכל דבר.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

קוראים לי חגית ועיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי.

מגיל צעיר אני זוכרת שהייתי הופכת לאימא שלי את כל הבית אחרי כל שטיפה 🙂 ומזיזה לה דברים ממקום למקום, שלא לדבר על לזרוק דברים חס וחלילה!
עד היום היא מזכירה לי את הספרייה הגדולה והיפה שפירקתי לה והפכתי לשולחן עבודה כשהיא לא הייתה בבית…
עיצוב זה מה שאני הכי אוהבת לעשות

אני באמת מאמינה שעיצוב נכון של בית עושה את כל ההבדל בתחושה שאנו מרגישים כאשר אנו נכנסים אליו.

העיצוב משדר הרבה יותר מיופי, הוא מכיל את האהבות שלנו, התחביבים שלנו, העבר שלנו, הוא מספר עלינו סיפור, ולמעשה מעיצוב של בית אפשר ללמוד המון על האנשים שגרים בו.
אני פה כדי לעזור לכם לספר את הסיפור שלכם, לעזור לכם לבטא את עצמכם, את האהבות שלכם, התשוקות, החלומות והרצונות שלכם תוך התחשבות בפונקציונאליות, פרוגרמה וכמובן תקציב.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.