דירה 4 חדרים בתל אביב

צילום: עידן גור

גודל הנכס

130 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הדירה שמשקיפה אל הנוף האורבאני, שוכנת בלב תל אביב בפרוייקט גינדי TLV ושייכת למשפחה ישראלית אמריקאית, שמתגוררת בניו יורק.
חלל המגורים תוכנן תוך התחשבות בויטרינה, הממסגרת את הנוף, שמשתנה לאורך שעות היממה. התכנון כלל יחידת הורים רחבת ידיים עם חלל ארונות מרווח ופתוח. הקפדנו על תכנון של חללים מרווחים ומוארים בתאורה מגוונת, שמאפשרת יצירת תרחישים שונים ויוצרת אווירה נעימה.
המטבח תוכנן כך, שמאפשר עבודה נוחה, פונקציונאליות, יחד עם אפשרות לישיבה לא פורמאלית לצד דלפק. החזיתות תוכננו בגמר צבע בתנור בשילוב אלמנטים מפורניר אלון.
אהבתם של הזוג לחומרים טבעיים ולעץ, הובילה אותנו לתכנון נגרות המשלבת פורנירים אקזוטיים מגוונים ומעניינים: אפרומזיה, אירוקו ואגוז אפריקאי.

 

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, אני ליהי פולט, עוסקת בעיצוב ואדריכלות פנים למעלה מ 15 שנים ופעילה בשני תחומים:
• דירות ובתים פרטיים
• חללי עבודה במשרדים, חברות, ארגונים וקהילות
אני מאמינה בחיבור אישי לאנשים, להבנת החלומות הצרכים והרצונות, שמהווים את הרוח וההשראה לתכנון ולעיצוב העתידי.
לתפיסתי, בית מגורים הוא מכלול של חלומות. לכל מקום בבית תפקיד וייעוד, שנועדו לשרת את צרכי הבית ולהגשים את מאוויהם של החיים בו.
בדומה לבית מגורים, תכנון ועיצוב חללים משרדיים, ארגוניים וקהילתיים, הוא תחום הקרוב לליבי, שמעצים את ההתכווננות למכלול צרכים ייעודי ואנושי.
במשך למעלה מעשור הייתי שותפה בסטודיו varydesign שמתמחה במיתוג ועיצוב תקשורת חזותית.במסגרת זו תכננתי מגוון חללים ארגוניים במטרה למקסם את החוויה של עיצוב התקשורת החזותית בחלל ובכלל.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.