דירה 5 חדרים בגני תקווה

צילום: שירן כרמל

גודל הנכס

130 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

דירת קבלן סטנדרטית שעברה מהפך, ביטלנו חדר שינה שלא היה בשימוש על מנת להגדיל את המרחב הציבורי. שיפצנו את כל חדרי הרחצה, כולל מקלחת הורים שגדלה משמעותית.

פלטת הגוונים השמחה שנבחרה נשענה על אופי המשפחה והאני מאמין של הזוג. גוונים רוויים ומעיזים לצד אוירה הרמונית ושקטה בדיוק כפי שביקשו.

חפרנו, בחרנו, דייקנו, ליקטנו, עד שהדירה היפה הזאת התגבשה לה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

אנחנו סטודיו מקצועי לתכנון ועיצוב פנים.
אנו מעניקים ליווי אישי וצמוד החל משלב החלומות דרך תכנון מדויק של החללים, עיצוב רהיטים בהתאמה אישית ועד הלבשת הבית בטקסטיל ודקורציה.
אני מביא אתי ניסיון וידע רב בפרטים, בהתייחסות למרכיבים אנושיים שהופכים חלל לפונקציונאלי וכזה שמעניק תועלת עבור הדיירים החיים בו.
העבודה נעשית לפי שיטה מובנית ומסודרת של תהליך עבודה. הלקוח הוא שותף מלא. אין חוסר וודאות ואין בלבול. הבית צריך לשרת את מי שגר בו ולכן כל תהליך התכנון והעיצוב, מבוסס על הלקוח, על הרצונות והצרכים שלו, על ההרגלים היומיומיים ועל האופי שלו.
בניגוד למקובל בתחום, שיטת התכנון שלנו מבוססת על הדמיות תלת-מימד ולא רק על תכניות דו-ממדיות כך שתקבלו תחושה של החלל בתצורתו הסופית כבר בשלב התחלתי של התכנון.
תנו לי לקחת אתכם יד ביד. אתם שחולמים על בית. נבטיח לכם שהדרך תהפוך למהנה.
מי אני:
טוביה פנפיל, נשוי ואב לשלושה, חי ונושם עיצוב.
הזיקה כלפי בניה ועיצוב חללים התחילה אצלי בגיל ילדות כשהורי תכננו ובנו בית בליווי אדריכל ומעצב, אז טעמתי לראשונה מהתהליך שבתור ילד ריתק אותי.
את חיי המקצועיים התחלתי בעולם ההי-טק שם רכשתי כלים מקצועיים שמשמשים אותי בעבודתי עד היום. לאחר כעשור ועם הולדת בני הבכור גמלה בליבי החלטה להגשים את עצמי ולעשות שינוי לתחום העיצוב שתמיד ריחף אצלי ברקע. מה שהוביל אותי ללימודי עיצוב הפנים ולהקמת משרד עצמאי זה שתים עשרה שנה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.