בית פרטי 5 חדרים בצור משה

צילום: אושר גולן

גודל הנכס

180 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

תכנון מחדש ועיצוב קומת הכניסה בבית פרטי במושב בשרון.
הדגש בעיצוב היה מטבח חדש ומרווח וסלון מפנק. בחרתי לבית פלטת צבעים רגועה, צבעים בהירים, הרבה עץ ונגיעות של ירוק שמגיעות גם מהרהיטים וגם מהגינה שמשתקפת מבחוץ.
אחד האתגרים היה מיקום פינת האוכל, אחרי מספר סקיצות ורעיונות, הגענו למסקנה שהמיקום של פינת האוכל בהמשך לאי הוא הנכון ביותר גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינה פרקטית.
אתגר נוסף היה ארון החשמל שהיה ממוקם על קיר המטבח ללא כל הסתרה. חיפוי עץ עם חירוץ נתן מענה עיצובי לאתגר הזה והשתלב בצורה מושלמת עם שאר העיצוב.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד, טובי כהן, מעצבת פנים.
הסטודיו שלי נמצא במושב צור משה שבשרון ומתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים ומשרדים.
כמעצבת, אני מאמינה שליווי צמוד, יחס אישי והבנת הצרכים והחלומות של הלקוחות שלי, הם המפתח להצלחה.
אני אוהבת לראות איך חלל נרקם למהות אחת שלמה- החל משלב הרעיון, דרך התוכניות האדריכליות, תוכניות הנגרות, בחירת הצבעים והחומרים ועד לתוצאה הסופית ואת הניצוץ בעיניים של הלקוחות שעברו איתי ביחד יד ביד את התהליך המשמעותי הזה.
את לימודי העיצוב סיימתי במכללת אולטימה במרכז הבנייה הישראלי בשנת 2012 וחוץ מתעודת הסמכה של "מעצבת פנים" יש לי גם תואר ראשון בסוציולוגיה וחינוך.
שנים רבות עבדתי כשכירה בחברות הייטק אך "חיידק" העיצוב תמיד ישב אצלי בבטן והמתין לו בסבלנות. קצת זז באי נוחות מידי פעם, אבל כשהתחיל לבעוט כבר לא יכולתי להתעלם ממנו. זה היה השלב בו לקחתי החלטה אמיצה,עזבתי את כלוב הזהב של ההייטק והחלטתי שאני הולכת אחרי הלב והתשוקה!

מוזמנים להתקשר ולקבוע פגישה. קפה עלי

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.