בית פרטי 4 חדרים במושב נווה מבטח

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

180 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

משפחה צעירה ממושב בשפלה, אשר באותה עת החלה בבניית ביתם על אדמת משק ההורים, עמדו רגע לפני יציקת תקרה והציגו בפניי את התוכניות. הזוג ביקש שאכניס טאצ' עיצובי, אתכנן עבורם את האלומיניום, מיזוג האויר, התאורה, החשמל והאינסטלציה וכן את המטבח ואבצע עימם את כלל הרכישות הקבועות והסטיילינג כאשר הדרישה הכללית היתה לבית מסוגנן עם נגיעות מרושלות ואקלקטיות. הבנתי מיד כי מדובר בבית בעל פוטנציאל רב. הבית תוכנן עם תקרות גבוהות עם קווים ישרים ונקיים ומבנה הפתחים היה מרשים אף הוא.
בעוד שהקבלן עובד במרץ בשטח נגשתי לעבודה, תכננתי את התאורה, החשמל והחללים הרטובים, האלומיניום קיבל חלוקות חדשות וצבע, כך גם לגבי מיזוג האוויר והמטבח.. בשל הלו"ז הצפוף ניגשנו מיד לבחירות הריצוף וקבועות הסניטריות והברזים, תוכננו דלתות הזכוכית וחזית הבית חופתה בפסי אלומיניום דמויי עץ, בחרנו צבעים נפגשנו עם חברת המטבחים ובחרנו תאורה, ריהוט ואקססוריז.
המטבח תוכנן בקפידה ומאופיין בקווים ישרים ואלגנטיים כאשר הקיר העוטף את הארונות הגבוהים צבוע בגוון זהה ויוצר בלוק צבע כהה בחלל, דבר המעצים גם את החדות והאלגנטיות של הארונות ומגדיר את אזור המטבח. פינת האוכל המשולבת באי קיבלה הגדרה נפרדת ע"י שימוש בחומר וצבע שונים. את הקווים הנקיים שברתי באמצעות מיקום א-סימטרי לגופי תאורה ובאמצעות גופי תאורה שונים עם חוט רופף ונזרק. הבית רוצף בקרמיקה דמויית בטון כבסיס חי ולא אחיד לריהוט החד שמעליו. הספה שנבחרה הינה בעלת קווים ישרים ומודרניים אותה הנחתי ע"ג שטיח פרסי אקלקטי ועליה נזרקו כריות מגוונות בצבעיהן ובצורתן.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד! שמי כרמית גת , בעלת הסטודיו כרמית גת-בוצר סטודיו לתכנון ועיצוב פנים, היוצר ופועל במושב בארותיים שבשרון. באה מעולם האומנות והעיצוב , מומחית בתכנון, עיצוב והלבשת חללים. בעלת גישה ייחודית לצבע, טקסטורה וחומר מבלי לוותר על הקשבה והתאמה לסגנון האישי שלכם תוך דגש מובהק על פונקציונאליות שלובה באסטתיקה.

הינני בעלת BA ו MBA מאוניברסיטת בר-אילן , בוגרת לימודיי אומנות מהמדרשה לאומנות בית ברל
ובעלת תעודת מעצבת פנים ממכללת 6B, אותה סיימתי בהצטיינות.
לסטודיו, מגוון עשיר של שירותים שבכללם ייעוץ, התאמת החלל להרגלים ולשגרת חיי הלקוחות, הפקת סט תוכניות עבודה מלא, עיצוב רהיטים, הלבשת בית, פיקוח עליון, הדמיות תלת מימדיות להמחשת הרעיון העיצובי והחלל.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.