דירה 4 חדרים בבאר שבע

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

שיפוץ דירת קבלן עבור משפחה נפלאה אשר עברה ממרכז הארץ לדרום לטובת עסק חדש ומשגשג, רכשה דירת קבלן וביקשה שאצור עבורם דירה מוארת, שיקית, כזו שירגישו בה במרכז הארץ, כאילו היו קרובים למשפחות המוצא, כזו שיהיה להם נעים לחיות ולארח בה, עם פינת משפחה שילדיהם יוכלו לשחק בה בהנאה. עוד ביקשו הזוג שאבצע עבורם את כל התכנון העיצוב והסטיילינג עד לפרט האחרון.
כדי ליצור עבורם את כל אלו, ועוד הרבה לפני בחירות החומרים, היינו חייבים להיפרד מקיר חוסם במטבח , לוותר על סגירת אזור לחדר (הצעת הקבלן) ולהפוך את חלל המגורים לפתוח, לתכנן את התאורה, החשמל , המיזוג ןהאינסטלציה מחדש, לתכנן את פרטי נגרות המטבח, ואת כלל נגרות הבית ולתכנן את כלל פרטי המסגרות. כל זאת תוך מחשבה מה מקבלים מהקבלן ומה רוכשים עצמאית.
עיצוב דירה זו מאופיין בהגדרת אזורים ע"י שימוש בבלוקים של צבע ורצפה (מפלסים) כאשר את פינת המשפחה הגדלתי, תיחמתי והגדרתי באמצעות במה הממשיכה כספסל בעל 3 מגרות אחסון בפינת האוכל ואת "הקוביה" במרכז הבית, באמצעות צבע דומיננטי ירוק כחלחל המסמל צמיחה והתחדשות בדיוק כמו התהליך בו נמצאים הדיירים. כל קירות הבית (למעט קירות הקוביה) נצבעו בלבן וכך גם הקפדתי לעשות עם משקופיי החלונות והתריסים בחלל המגורים (שבמקור היו בגוון משי חום) זאת, על מנת להעצים את מרכז הבית הירקרק.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאוד! שמי כרמית גת , בעלת הסטודיו כרמית גת-בוצר סטודיו לתכנון ועיצוב פנים, היוצר ופועל במושב בארותיים שבשרון. באה מעולם האומנות והעיצוב , מומחית בתכנון, עיצוב והלבשת חללים. בעלת גישה ייחודית לצבע, טקסטורה וחומר מבלי לוותר על הקשבה והתאמה לסגנון האישי שלכם תוך דגש מובהק על פונקציונאליות שלובה באסטתיקה.

הינני בעלת BA ו MBA מאוניברסיטת בר-אילן , בוגרת לימודיי אומנות מהמדרשה לאומנות בית ברל
ובעלת תעודת מעצבת פנים ממכללת 6B, אותה סיימתי בהצטיינות.
לסטודיו, מגוון עשיר של שירותים שבכללם ייעוץ, התאמת החלל להרגלים ולשגרת חיי הלקוחות, הפקת סט תוכניות עבודה מלא, עיצוב רהיטים, הלבשת בית, פיקוח עליון, הדמיות תלת מימדיות להמחשת הרעיון העיצובי והחלל.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.