בית פרטי 4 חדרים בחדרה

צילום: רותם פריפר

גודל הנכס

180 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

את הזוג הזה הכרתי כמה שנים לפני הפרויקט, בנסיבות שונות לחלוטין. בעקבות פוסט על פרויקט אחר שעיצבתי – היא פנתה אלי ואמרה ש"זהו, עכשיו הזמן שלי לשכנע את שאר הבית לעשות את השדרוג שעליו אני חולמת". מדובר בבית שהם בנו לפני מעל 20 שנה ובו היתה הבעיה המוכרת לרבים מאיתנו: הכל עוד עובד, אז אין באמת הכרח לשנות ולחדש. אבל הפעם היא התעקשה שהגיע הזמן ויצאנו לדרך!
אז מה לא עשינו בפרויקט? לא שברנו כלום, לא נגענו בחדרי הרחצה וגם לא במטבח.
אבל חוצמזה – עשינו המון!
הסלון והכניסה לבית עברו שינוי דרמטי, כשהכל הכל הוחלף: קודם כל – הריהוט וגופי התאורה (דרמה זה פה!), לזה הוספנו נגרות ופריטים משלימים, וילונות וטקסטיל, קמין חשמלי וצביעה דקורטיבית (ועוד איזה!!).
פינת האוכל התחדשה גם היא כשבמקום דלפק קטן ונמוך שהיה מחובר למטבח – הוספנו שולחן בר יפהפה וכסאות תואמים. הקירות בסלון ובפינת האוכל קיבלו טוויסט בחרדל נועז שאליו הותאמה גם תמונה בגוונים תואמים ועוד תמונה בחיתוך לייזר של בני המשפחה.
את חדר השינה של ההורים שדרגנו ע"י תוספת פרקט, גופי תאורה, צביעה מיוחדת, פריטים משלימים, טקסטיל ואקססוריז, כך שלא יאומן שמדובר באותו החדר וכמעט כל הרהיטים שלו היו גם קודם.
חדר הילד הצעיר השתדרג גם הוא ע"י פרקט ופריטים נוספים שהפכו אותו מחדר ילדותי לחדר של נער שאוטוטו יתחיל להתבגר. גם הספריה שקודם היתה צבועה בגוון אחר, כי התקבלה בירושה מאחותו – נצבעה והפכה להיות מתאימה לו.
חדר הילד האמצעי שודרג גם הוא ע"י פרקט, צביעה דקורטיבית, וילון, גוף תאורה מגניב ומיוחד לקיר ואקססוריז שמתאימים בדיוק לו.
בנוסף לחללים שצוינו, כל הבית, מבפנים ומבחוץ, עבר מתיחת פנים מושלמת של חידוש, צביעה, החלפת גופי תאורה, כך שהיה מדובר בשדרוג של ממש!

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.