בית פרטי 6 חדרים בצורן

צילום: אבי קבלו

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

כשהלקוחות פנו אלי בפעם הראשונה הם ביקשו שאתכנן ואעצב את ביתם – בית ישן וקטן, בעל שתי קומות וגינה ענקית, שכבר לא נותן את המענה הנדרש עבורם. אחרי שהכרנו ונוצר בינינו קליק, הם פתאום עדכנו שנאלצים לעצור ולחשוב שוב על היכולת שלהם, כרגע, לשפץ.
כמובן שנעצבתי, אבל השתדלתי לחשוב חיובי וש"אם זה שלי – זה שלי". ואכן כך היה! לאחר מס' שבועות, מולי על מסלול הריצה, פגשתי את הלקוח שעדכן אותי בשמחה שהם החליטו להיכנס לתהליך וליצור איתי קשר בשבוע הבא כדי שנתחיל! כל עכיבה לטובה
למשפחה שלושה בנים מתבגרים, ביניהם זוג תאומים, שהטריגר המיידי לשיפוץ היה מחסור בחדר לאחד הבנים. צורך נוסף היה לחדר רחצה שני בקומת המגורים (היה רק אחד ששימש את כולם ולכן היווה אתגר, בעיקר עבור הלקוחה, שחולקת חדר רחצה עם שלושה גברברים מתבגרים…). ההורים גם רצו שיוגדרו לשניהם פינות עבודה, כך שלא יצטרכו לעבוד בחדר השינה או במקום מאולתר אחר…
בנוסף, בקומת הכניסה, הם ביקשו להחליף את המטבח הישן ואף לשפץ את חדר הרחצה.
באופן כללי, הם כמובן היו שמחים לבצע שיפוץ כולל, ולהרחיב את הבית כולו, אבל צריך סדרי עדיפויות בחיים () ולכן החליטו שהשיפוץ הנוכחי ישרת את הצרכים המיידיים והדחופים ביותר שלהם ושהשאר יטופל בעתיד.
תהליך התכנון בפרויקט היה קריטי; האתגר הראשוני היה להכניס בקומת המגורים (כ- 50 מ"ר), שלושה חדרי שינה לילדים, חדר הורים, שני חדרי רחצה ואזור עבודה להורים, וכל זה תוך התחשבות בעמודי וקירות בטון קיימים. אבל כמו שכבר העדתי על עצמי – אני מתה על תכנון, בכלל ועל אתגרי תכנון – בפרט!
כבר בתחילת התהליך "ריחפה מעלינו עננה" שייתכן ולא נוכל לבצע את הפרויקט בשלמותו; להגשמת שתי מטרות העל שהוגדרו (חדר ילדים נוסף וחדר רחצה נוסף בקומת המגורים).
עם הידיעה הזאת, יצאנו לתהליך התכנון; עם האופציה האופטימלית שבה מטרות העל נענו (ברור שהצלחתי לפתור את האתגר, מה חשבתם?!  ), יצאנו למכרז קבלנים שבו קיבלנו הצעות מחיר לשיפוץ. בחשיבה מחודשת ומתעדוף תקציבי, הלקוחות החליטו שלא ללכת על זה אלא לבחור ב- Plan B, שבה אין שינוי בחדר הרחצה בקומת המגורים ושחדר הרחצה שבקומת הכניסה שתוכנן להיות מבוטל – לא יבוטל אלא יושמש עבור הבנים.
מכיוון שמראש ידענו שייתכן וזה מה שיקרה – המשכנו בכל הכוח כי "זה מה שיש ועם זה ננצח"
היו לנו חמישה שבועות, בהם הלקוחות יצאו מהבית והבית עבר תהפוכות…
בקומה העליונה פורקו כמעט כל הקירות (מלבד קירות הבטון שבהם רק פתח אחד נפתח – לאחר אישור וחיזוקים לפי הקונסטרוקטור כמובן). כל ילד קיבל חדר משלו והחלל שביניהם משמש לפינות עבודה של ההורים. לכל חלל הותאמו נקודות החשמל המתאימות ובמקביל התקדמנו בבחירות ותכנונים "רכים" יותר של העיצוב; כמו ריהוט וגווני הקירות לכל אחד מהילדים (נפגשתי עם כל מתבגר ו"זיקקתי" את הבחירה שלו לגווני קיר מהממים, כאלה שיתאימו להם לא רק היום אלא גם שנים קדימה).
על חדר רחצה נוסף בקומה ויתרנו ולכן חדר הרחצה שבקומת הכניסה שופץ מהיסוד והפך לפונקציונלי, יעיל ויפה  והוא מיועד לבנים. בחרנו לו אריחי חיפוי מיוחדים, בדוגמת טראצו צבעוני ובשילוב רובה צבעונית, כך שהוא מיוחד ולגמרי לא סטנדרטי. עכשיו הבנים מתלהבים להשתמש בו ולא בחדר הרחצה של ההורים
המטבח הוחלף במטבח חדש ומודרני, עם המון תוספת אחסון ומשטח עבודה. גוון החזיתות היה אחד הדברים הראשונים והקבועים אותו הלקוחה ידעה מראש שהיא רוצה. עד כדי שלילת חברות מטבחים שלא היתה להן פורמייקה בגוון מתאים.
הסלון נפתח והואר ע"י שבירת קיר המדרגות (מגבס) שחסם את החלל. הסגנון העיצובי הוינטג'י האהוב ע"י הלקוחות בסלון נשמר וכל המראה הכללי בחלל הושלם לפיו.
כל הבית שודרג מבחינת צביעה, גופי תאורה ושדרוג אסתטי, כך שקשה להכיר את הבית

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.