דירה 4 חדרים בקרית אונו

צילום: אבי קבלו

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

מדובר בלקוח חוזר שבעבר עיצבתי את חדרי שלושת ילדיו הבוגרים בדירה שבה הם מתגוררים עם אימם. כעת הוא פנה אלי שאעצב את הדירה השכורה בה הוא גר, וגם בה יש חדרים המיועדים לילדיו (שעכשיו התבגרו אפילו יותר ;)), כשמגיעים אליו מדי פעם.
בדירתו הוא ביקש שאטפל גם בחלל הציבורי ובחדר השינה שלו, שהיו זקוקים לטאץ' עיצובי נעים כדי שיהפכו ליותר חמימים.
מדובר בדירה שכורה, ולכן לא עשינו כל שינוי מבני, אפילו לא שינויי חשמל וריצוף.
שאר האלמנטים שתוכננו ונרכשו יוכלו להיות מועברים לדירה אחרת, במידת הצורך, ללא שינויים דרמטיים (כמובן חוץ מהטפטים והצבע לקירות 😊).
אז למרות שאני כבר מכירה את הלקוח ואת ילדיו, התהליך עדיין היה לי מעניין ומאתגר.
מצד אחד – הילדים מרוצים ואוהבים את החדרים שעיצבתי להם בעבר ורצו copy paste ומצד שני – הם רצו גם מעט גיוון (והאמת שגם אני 😊).
בנוסף, בדירה הראשונה לכל אחת מהבנות יש חדר משלה, שעוצב בהתאם לטעמה האישי ועכשיו – בדירה הזאת יש חדר אחד שישמש את שתיהן (ולא באותו הזמן 😉) ולכן צריך להתאים לטעם של שתיהן.
אתגר נוסף היה כי הדירה שכורה ולא ניתן לבצע בה שינויי חשמל/תאורה.

אז מה עשינו בעצם?
בחלל הציבורי – כמעט הכל חדש (חוץ מהמטבח);
בחרנו מזנון ושולחנות סלון מפורניר אגוז אמריקאי בשילוב גוון אפור גרפיט, שנותנים מראה יוקרתי ועמוק לחלל. את הספה והכורסה הורודה השארנו.
את פינת האוכל החלפנו בשולחן נפתח מפורניר אגוז וכסאות אפורים.
לכניסה תוכננה משרבייה יפהפיה בגוון חמרה שמהווה חוצץ בין הכניסה לדירה לבין חלל הסלון ופינת הקריאה שבתחילתו. פינת קריאה נתחמה ע"י ספריית מתכת שחורה, כורסה חדשה ותאורה מיוחדת ולצידה תוכנן גם ארון אלכוהול שתוכנן במיוחד בנגרות אומן ונבנה מעץ אגוז טבעי.
ממש ליד הדלת תכננתי קונסולה בנגרות בהתאם למידות הקיימות (הלא סטנדרטיות) ולצרכיו.
הוספנו וילונות, צביעה דקורטיבית, טפט, שטיחים, טקסטיל, גופי תאורה, צמחיה ואקססוריז כך שהחלל הולבש במלואו.
בחדר השינה – בחרנו מיטה ושידות צד תואמות, גם הם מאגוז אמריקאי (מהרגע שראינו את הדגם הזה כבר לא יכולנו לוותר עליו…). הוספנו גם פה טפט, וילונות, שטיחים וטקסטיל מתאים, להשלמת התמונה.
שני החדרים האחרים תוכננו ועוצבו מחדש, כך שאחד יותאם לבנו החייל והאחר לבנותיו הבוגרות יותר (שישתמשו בו לסירוגין).
בסופו של דבר, ללא שבירות או הזזות דרמטיות – הדירה החדשה נראית מעוצבת, חמימה ונעימה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.