דירה 4 חדרים ברעננה

צילום: רותם פריפר

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

זוג צעיר עם שני ילדים קטנטנים, פנו אלי לאחר שקנו דירה מעליהם. בפגישת ההכרות הם ציינו שלגבי המטבח החדש הם כבר התחילו להתעניין בחברת מטבחים, אך לאחר פגישת ההכרות שלנו החליטו להפקיד בידיי את השיפוץ כולו, כולל תכנון ועיצוב המטבח.

בני הזוג – הייטקיסטים עסוקים, שעובדים חלקית גם מהבית, אך בנוסף גם מוזיקאים ולכן מציאת פתרונות מתאימים לעיסוק בעבודה ובמוזיקה בבית הוגדרה כצורך חשוב ומהותי.

עקב תקציב שאינו בלתי מוגבל, ביצענו תכנון תקציבי מהודק ובו תיעדפנו את מה שהיה חשוב יותר עבורם, על פני חלקים אחרים שהוגדרו כפחות בוערים.
האתגרים החשובים שתועדפו כראשונים היו המטבח וחדר הרחצה של ההורים, שבמצבם הבסיסי היו קטנים, צפופים ולא מתאימים לצרכיהם.
תכננתי להם מטבח פונקציונלי המנצל כל ס"מ ומעוצב בדיוק לטעמם המיוחד (חזיתות דמויות בטון ושימוש בטורקיז מעושן בחלקים מסוימים, עם משטח גרניט פורצלן בהיר ומהמם).
בסלון, הספה, אחת התמונות והשטיח עברו איתם מדירתם הקודמת ואת כל השאר בחרנו במיוחד לפי טעמם וצרכיהם. אהבתם למוזיקה מתבטאת גם בפינת הפטיפון והתקליטים שבנינו בסמוך לטלויזיה.
במקום שרותי האורחים הוחלט לבנות פינת עבודה, והפרדנו אותה מהסלון באמצעות משרביה מיוחדת. הושקעה חשיבה מיוחדת בחווית העבודה בפינה, כולל התייחסות למה שיראו כשיבצעו שיחות וידאו.
את התכנון לחדר הילדים ולחדר הנוסף ("חדר פנאי" – עבודה, מוזיקה ומשחקים) ביצעתי לטווח קצר, בינוני וארוך ולפיו תוכננו כל נקודות החשמל והתאורה בהם. הלקוחה, שראתה צביעה דקורטיבית שעשיתי בפרויקט אחר – עפה על הרעיון ולכן תכננתי עבורם צביעה מיוחדת, שלקחה בחשבון גם את שאר הפריטים בחדר.
חדר הרחצה של ההורים שהיה קטן וצפוף במקור, הורחב לכיוון חדר השינה של ההורים וכך הם זכו לחדר רחצה מהמם, מרווח ומושלם עבורם.
בחדר ההורים, אמנם המיטה עברה איתם, אך כל השאר תוכנן ונבחר בקפידה, תוך חשיבה על טעמם וצרכיהם, וכלל שימוש בצביעה דקורטיבית להגדרת והדגשת חללים.
את חדר הרחצה הכללי, הצמוד לחדר שרות, בחרנו שלא לתכנן מהיסוד, עקב תעדוף תקציבי, אך גם השינויים שעשינו, שלא היו מעורבים בשבירות – הביאו לאפקט מושלם בניצול אופטימלי של החלל.

עבורי, חווית העיצוב למשפחה היתה מהנה ומעניינת, גם עקב האמון שהלקוחות נתנו בי, הזרימה שלהם עם רעיונותיי והטעם המיוחד שלהם שהביאו לתוצאה המיוחדת והיפה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.