דירה 4 חדרים בצורן

צילום: אבי קבלו

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

הפרויקט הזה התחיל כמעט במקרה בזכות ממשקים משותפים שיש לנו  (ילדים, שכנים וכאלה…)
במשפחה זוג ושלושה ילדים: הבכור בן 12 ותאומים בני 10 ו… בל נשכח: כלבלב מהמם ומתוק – סמיילי😊
הדבר הראשון שבגללו הלקוחה פנתה אלי היה חדרי שלושת הבנים; התאומים חלקו חדר והיא רצתה לשדרג את שלושתם (הבכור והתאומים) כך שכל אחד מהם יזכה לממלכה משלו. אבל בנוסף לכך, היה לה מחסור אמיתי באיזורי אחסון במטבח ובסביבתו ולכן החלטנו שבמהלך הפרויקט נטפל גם בו.
חדרי הבנים תוכננו ועוצבו בחשיבה על ההווה וגם על העתיד (למשל: היום – רק לבכור יש טלויזיה ומיטה וחצי, בהמשך – גם אחיו יזכו לכך… וכו').
חדר הבכור עבר מהפך מלא – כל הרהיטים והפריטים בו – חדשים וכעת מותאמים לנער מתבגר. אחד התאומים נשאר בחדר שקודם חלק עם אחיו וקיבל גם הוא חדר מעוצב ונעים שסופסוף כולל את הדברים שהוא אוהב. והתאום השני עבר לממ"ד שקודם היה חדר משחקים/מחשבים/עבודה/אחסון ולכן השתנה גם הוא מקצה לקצה ועוצב בגוונים שהוא אוהב.
לשלושת הילדים הוספנו גם צביעה דקורטיבית בגוון/ים שנבחר על ידו (מתוך הגוונים שהצעתי להם כמובן 😉) ובעיצוב אחר שיצרתי בשבילו.
את החלל הציבורי תכננו כך שלאב המשפחה תהיה פינת עבודה מסודרת, צמודה לפינת האוכל (שגם היא השתנתה), אך מופרדת ממנה באמצעות חוצץ יפהפה. גם תכנון החוצץ עבר כמה שלבים… ממשרבייה צבעונית ועד לסרגלי עץ אלון טבעי 
את המטבח, שקודם כלל יחידת שולחן קטן ועמוס, שלא הצליח להכיל את צרכי המשפחה, שדרגנו לגמרי, וכך כמעט הכפלנו את המטבח מבחינת אחסון ע"י התוספת המדויקת שתכננתי.
אמנם גם למבואה היו תכניות פונקציונליות נרחבות, אבל משיקולי תקציב עשינו חישוב מחדש ושדרגנו אותה, יחסית בקטנה ע"י חיפוי סרגלי עץ בגוון המטבח מקיר המטבח ש"מתקפל" בחינניות לכיוון הכניסה 😊
במסגרת התהליך שדרגנו גם את פינת האוכל ע"י בחירת פינת אוכל יפהפיה, תאורה מתאימה ואמנות לקיר ובינה לבין פינת העבודה נבנה חוצץ מסרגלי עץ טבעי שגם מוסיף לוואו הכללי וגם מאפשר חציצה בין החלק הטכני של החלל הציבורי לבין החלק ה"אירוחי".
בנוסף, למרות שהספה, השולחן והמזנון בסלון לא הוחלפו – הוספנו גם ספריה, קונסולה, שטיח וכמובן אקססוריז וטקסטיל ששדרגו את כל החלל.

עבורי, חווית העיצוב למשפחה היתה נעימה וטובה, הקשבתי למה שהם שצריכים, למה שבאמת מפריע להם ועזרתי להם להגיע לבית שהוא גם מעוצב, יפה ונעים, אבל בעיקר – פונקציונלי ופרקטי עבורם.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.