דירה 5 חדרים בתל אביב

צילום: שירה רוטקופף

גודל הנכס

115 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

זוג+3 נכנסו לדירה חדשה ומעוצבת לפני 6 שנים, אך כעת רצו להתאים אותה למשפחה שהתבגרה; בזמנו הילדות היו קטנות (7,10) פלוס תינוק מתוק וכעת, כשפנו אלי, הבנות התבגרו והילדון עולה לכיתה א ולכן ביקשו לשדרג. בהזדמנות זו, ההורים החליטו שגם יתפנקו בעצמם וישדרגו גם את החדר שלהם וגם חלקים מהחלל הציבורי.
בכל חדר היו רהיטים שנותרו ללא שינוי, אך מכיוון ששינינו כמעט את כל השאר – החדרים קיבלו טוויסט משמעותי, ללא שבירות! ישבתי עם כל אחד מדיירי הבית (אפילו הילדון האנרגטי והחמוד ידע להגדיר חלקים שחשובים לו לחדרו החדש) כדי להבין מה הם אוהבים ויצרתי עבור כל אחד מה שמתאים לו.
לבכורה בחרנו כמה גוונים אפורים לקירות ולשאר הפריטים בחדר שנתנו לה את המראה הדרמטי המתאים לאופייה. הזמנו לה שידת איפור מרחפת עם מראה מיוחדת, וצבענו אותן בגוונים שנבחרו.
לילדת הסנדוויץ, שאוהבת מראה רך יותר מאחותה, אך ללא קיטש, עיצבתי שידת איפור מרחפת עדינה ומראה שנבנו בנגרות אישית, השלמנו לה את המראה ע"י מדפי מתכת שחורים ותמונות שהוזמנו במיוחד ובקירות עיצבתי לה מבנה גיאומטרי וייחודי המשלב גם הוא כמה גווני אפור/תכלת בהירים.
לילדון בחרנו שולחן כתיבה באפור כהה והתאמנו לו מדפים מיוחדים, לא ילדותיים, שמיועדים, בטווח הקצר, לתצוגה של המשחקים שלו (גיבורי על ולגו) ובעתיד ישמשו אותו למה שירצה. עיצבתי לו ספריה המשלבת תאים פתוחים וסגורים, שהוזמנה בנגרות אישית, גם היא בגוונים שיתאימו לו גם כנער מתבגר ולא רק כשהוא ילד. הוספנו לו גם שידת מגירות תואמת. קיר המיטה נצבע בגוון כחול מעושן ונבחרה לו תמונה אחת ענקית של גיבורי על שהוא הגדיר שאוהב בעצמו ("ציטוט: כמה שיותר מלא – יותר טוב").
אצל ההורים בחרנו גוון מהמם לקיר המיטה והוספנו פריטים ממתכת שחורה גם ליופי וגם לשימוש, כך שכל אחד מבני הזוג יקבל את מה שצריך לאחסון חפציו.
בחלל הציבורי עשיתי מהפיכה בתכולת ספריה המהממת שבפינת הקריאה, שקיבלה גם כורסת נדנדה חדשה. גם שולחן הסלון, התאורה בחלל הציבורי כולו והכסאות בפינת האוכל הוחלפו ונתנו מראה שונה וחדש לחלל כולו.
הפרויקט צבר תאוצה ממש בתחילת תקופת הקורונה, ולאחר התכנון המעמיק והנקודתי, בין הסגרים הראשונים, ביצענו את הכל והדיירים קיבלו את דירתם המשודרגת.
עבורי היתה חוויה מהממת והתענוג ממשיך בכל פעם שאני מקבלת דיווח מהילדים על המחמאות שהם ממשיכים לקבל על החדרים החדשים שלהם.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.