משרדים בנתניה

צילום: רותם פריפר

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

ייתכן והמשרדים האלו ייראו מוכרים למי שכבר ראה עוד פרויקטים שלי 😊 והסיבה – מדובר בחברה שעיצבתי את משרדי ההנהלה הקודמים שלה בנתניה, כשעברו לשם לפני כשנתיים ולאחר שנתיים פנו אלי שוב לפני מעבר למתחם חדש, עקב צמצום חברי ההנהלה היושבים במשרדים בארץ ומעבר של חלקם לחו"ל 😊. במעבר למקום החדש השתדלנו להעביר כמה שיותר מהריהוט שנבנה, נרכש ועוצב בפעם הקודמת.
המתחם החדש אליו עברו לא התאים לחלוטין לצרכיהם ולכן החלטנו לשפצו ולהוסיף משרד למנכ"ל ולהגדיר את שאר החלל הפתוח כאיזור משותף לאוכל, המתנה ובילוי משותף.
חדר הישיבות במתחם הנוכחי הינו קטן מהקודם ולכן שולחן הישיבות המהמם שתוכנן בעבר לא התאים. אך מכיוון שכולנו – ההנהלה והמעצבת (😊 ) אוהבים את השולחן הקודם – תכננתי גרסה מוקטנת שלו המותאמת למידות החדר הנוכחי.
את קירות המתחם כולו מעטרות תמונות שצולמו ע"י מנכ"ל החברה במסעותיו בעולם, אשר נבחרו על ידי, הודפסו ומוסגרו עוד בשיפוץ הקודם.
למנכ"ל היה חשוב לשמר את החלל שבו ניתן לשבת יחד, למפגשים, לארוחות או לשיחות, ולכן תכנון המשרד החדש עבורו לקח בחשבון שהרהיטים שרכשנו והעברנו מהמתחם הקודם ימוקמו גם פה.
משרד המנכ"ל תוכנן באיזור בו ישנם ארונות חשמל ותקשורת שנעטפו והוסוו בנגרות מותאמת אישית, הכוללת גם מיגון נגד קרינה.
לשאר המשרדים נרכשו שולחנות עבודה חדשים והוספנו וילונות רומיים ואקססוריז שמוסיפים חום ויופי.
הקונספט הכללי שניתן להבחין בו בכל החלל הוא שהכל פתוח – ניתן לראות מקצה לקצה מה קורה בכל המשרדים (אפילו במשרד המנכ"ל). בכך הושגה הרגשה של חלל פתוח מרווח וקליל (הקירות משמשים בערך רק כמסגרות לדלתות/חלונות😊).
היה לי כייף לעבוד על הפרויקט ולמצוא את הדרך לעצב ולהחיות חלל שהיה קודם כ"כ שונה וריק ובמיוחד היה לי כייף שהם זכרו אותי מהפרויקט הקודם ופנו אלי שוב 😊

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, ליאת, נשואה לגלעד ואמא לארבע יפהפיות.
מתכננת ומעצבת פנים. בוגרת בהצטיינות של בית הספר לעיצוב פנים של ברברה ברזין ובנוסף גם בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, גם הם בהצטייינות 😊

הפכתי למעצבת, לאחר שנים רבות של התמקצעות בתחומים פיננסיים שונים, כהגשמת חלום עבורי ומאז מקדישה את חיי בהגשמת החלום לאחרים. מנצלת את תכונותיי והיכולות הניהוליות שצברתי בעברי תוך התמקדות בפרקטיקה, פונקציונליות ומתן ראש שקט ללקוחותיי בתהליך כולו.

מאמינה שהחוכמה בתכנון ועיצוב פנים היא בהתאמתו ללקוח במדויק. כל אחד מאיתנו שונה ובכך עיצוב שיתאים לאחד – לאו דווקא יתאים לאחר. החלק החשוב בעבודתי הוא ההקשבה ללקוח – למה שהוא מספר לי ולמה שאני מגלה מתחת לפני השטח, כדי להתאים לו את החליפה המושלמת עבורו.

עוסקת בפרויקטים מסוגים שונים; גם מקיפים, משלב המחשבה, דרך כל התכניות, הבחירות, הקניות, הביצוע הליווי והבקרה ועד לפרט הסטיילינג האחרון ומאידך גם בפרויקטים "ללא שבירות" – בהם משדרגים ומגיעים לתוצאות חלומיות מבלי להרוס ולבנות.

אז זאת אני. ועכשיו מחכה להכיר אתכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.