דירה 4 חדרים בגני תקווה

צילום: טל ניסים

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

"אנחנו חולמים על בית מודרני אבל חוששים שיהיה קר ומנוכר.." כך פתחו את שיחתינו הראשונה שני בני זוג צעירים בעלי טעם משובח  אשר רכשו דירת קבלן חדשה בפרויקט מגורים בגני תקווה.
הקושי הגדול של בני הזוג היה לאזן בין החלום לבית מודרני, מתקדם בו משולבים חומרים וצבעים מהעולם המודרני לבין הרצון לבית חם, נעים ומזמין.

הפער בין הרצון לעיצוב מודרני ומעודכן אל מול החשש מיצירת בית מנוכר, עולה לא פעם אצל לקוחות ולכן גם בפרוייקט הזה, כבר בשלב הראשון ביצענו תהליך מדוייק של זיהוי הסגנון העיצובי והתרגום שלו לחומרים וצבעים.
ראשונה נבחרה פלטת צבעים רכה ומונוכרומטית שהובילה לשפה עיצובית קוהרנטית המשלבת צבעי אפור, לבן ושחור עם נגיעות של חומרים כמו ברזל ועץ .
לחלל הסלון נבחרה ספת קטיפה מיוחדת בצבע כחול עמוק. הקיר מאחורי הספה חופה באריחי גרניט פורצלן בצבע אפור-בטון ועליו יצירת אומנות בהירה של שחר אבנט.
שטיח בגווני אפור כחול נפרש במרכז הסלון ומעליו הונחו  2 שולחנות מרובעים בצבע לבן ובגדלים שונים. בקיר הטלויזיה תוכננה יחידת ברזל מיוחדת מעליה משטח שיש קררה בשילוב עם יריעה מעור שחור לאיחסון של מגזינים. פריט זה תוכנן מראש כך שיהיה מאוורר ופתוח מכל צידיו כדי לא להעמיס על חלל הסלון.

המטבח, על אף מימדיו המוגבלים, תוכנן כך שיכלול משטח עבודה ודלפק אכילה בו מבלים ומארחים בני הבית. צבע הנגרות שנבחר אפור גרפיט בשילוב עם שיש קררה. על  קיר המטבח יחידת מדפים מברזל לבן בשילוב זכוכית, גם היא מאווררת ומינימליסטית.

בעלת הבית עצמאית ועובדת מהבית ולכן בוטלה פינת האוכל לטובת עמדת העבודה שלה, בה היא מקבלת את לקוחותיה ועובדת רוב ימות השבוע.
יצירות אומנות תופסות מקום של כבוד בדירה. בקיר המסדרון עבודת אומנות של הדר אכרם ובפינת העבודה אומנות מסטודיו 1OF135.

חדרי השינה טופלו בעדינות מתוך מחשבה על חללים פונקציואליים אך רכים ונעימים בגווניהם. פרטי הריהוט תוכננו בצבע לבן והם בולטים על רקע הפרקט בגוון אלון מעושן שמחפה את ריצפת החדרים.

בחדר הרחצה של ההורים, אריחי קררה מחפים את כל חדר הרחצה ומשוים לחדר תחושה של ספא בוטיק. קיר זכוכית מפריד בין חדר הרחצה לחדר השינה ומייצר תחושה של חלל גדול יותר.  "ההחלטה להשאיר את חדר הרחצה חשוף ועם מחיצת זכוכית שקופה היא החלטה אמיצה של בעלי הבית ואני זרמתי עם רצונם.."  מספרת פוסט.

קיר המיטה נצבע בגון תכלת מעושן ולרגליו מיטה זוגית לבנה בקוים עגולים רכים. משני צידיה הונחו  2 בולי עץ צבועים בלבן המשמשים כשידות לילה.

בחדר הילדה נבחר טפט קונפטי בצבע ורוד ניוד של PAS NORMAL ופרטי ריהוט לבנים. "עמ"נ להסתיר את פתחי הסינון והאיוורור של הממ"ד נמתח וילון בהיר לאורך כל קיר החלון. הוילון מטשטש את הפתחים ויוצר אוירה רכה ונעימה בחדר".

בחדר הילד, תוכנן שולחן עץ מקיר לקיר לצורך לימודים ומשחק כאשר בעתיד יוכל לשרת 2 ילדים. בסופו של השולחן מדפים בצורת גג בית בצבע שחור, לאיחסון ספרים ומשחקים.  גם כאן נבחר טפט בגווני כחול עמוק ובקיר ממול תמונות של אסטרונאוט בצבעי שחור לבן.

לסיכום, בתום 4 חודשים של עבודת תכנון ,בחירה של ריהוט בקויים נקיים, חיפוש אחר פרטי אומנות וטקסטיל הצלחנו להעניק לדירה את השילוב המיוחל של מראה מודרני מינימליסטי עם תחושה נעימה, פסטורלית וביתית.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

דמיינו את הבית שאתם חולמים: יוקרתי ומוקפד, אבל מבלי לפגוע בתחושה החמימה.
קלאסי ועדין, אבל עם "טוויסט" ייחודי בקצוות.
שונה ולא שחוק, כזה שמבטא באמת את האופי ואת הצרכים של בני הבית. בלי להתפשר על מה שחשוב לכם.

בואו להגשים! עיצוב יוקרתי בגובה העיניים לדירות ולבתים פרטיים עם ליווי צמוד ומסור לאורך כל הדרך.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.