דירה 4 חדרים בתל אביב

צילום: שי אפשטיין

גודל הנכס

80 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

תכנון ועיצוב דירה ביפו לזוג צעיר תל אביבי וצבעוני.
רכישת דירה ראשונה היא צעד משמעותי בחיים והחלום להשקיע בעיצובה הוא עניין מהותי – בייחוד כשבני הזוג מגיעים מעולם העיצוב ויודעים בדיוק מה הם רוצים.

הם רכשו דירת שלושה חדרים במטרה למקסם את ניצול החלל ככל שניתן ולהפוך אותה לדירת ארבעה חדרים, לתכנן וליצור חדר מאסטר להורים עם חדר רחצה פרטי, חדר אורחים וחדר עבודה משותף. ביקשו שאעצב אותה בסגנון נורדי המשלב צבעים וטקסטורות שונות ועץ בגוון טבעי שיכניס חמימות. הסלון והמטבח אוחדו לחלל פתוח, ובשל מגבלת מקום בחדר ההורים תוכנן חדר רחצה שקוף במטרה להגדיל את תחושת המרחב.

לזוג שני חתולים וכלבה שאוהבים לבחון את עמידות הרהיטים, לכן חשוב היה להם לבחור ריהוט שמתאים לסגנון, אך מבלי לחרוג מהתקציב, מתוך הידיעה שיתכן ויצטרכו לחדשו או להחליפו אם ירצו בעוד מספר שנים.

הדירה שינתה פניה מדירה ישנה, עם חדר מטבח נפרד ואחורי ומרפסת סגורה וחשוכה – לדירה פתוחה, שמחה, מוארת ובאופי שמייחד את בעליה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

ליאת תמר מטרני, בוגרת HIT המכון הטכנולוגי חולון, בעלת תואר ראשון B.Design ולימודים בבית הספר לעיצוב BAU בברצלונה, ספרד.

מתמחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים ומשרדים, לצד מגורים ופרוייקטים פרטיים, תוך דגש על מתן פתרונות עיצוב ואחסון בחלל, פונקציונליות ואסטתיקה.

הסטודיו מעניק שירותי תכנון, עיצוב, פיתוח קונספט, תכנון ריהוט מותאם, ליווי אדריכלי במהלך הבניה ושירותי ניהול פרוייקט ללקוחות המתגוררים בחו"ל.

עם השנים והפרוייקטים שליוויתי צברתי נסיון רב בתכנון מאתגר לצד תקציבים נמוכים. ניתן לעצב כל חלל באופן מושלם עם הגדרת תקציב מראש, גם אם התקציב מצומצם, ולנהל אותו נכון עד לקבלת התוצאה הרצויה.

אני מאמינה שכל חלל ניתן למקסם ולחוות תוך מתן פתרונות יצירתיים, המשתלבים הן עם הסביבה שלנו, ההרגלים היומיומיים והעיצוב הייחודי שיאפיין אותנו.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.