דירה 4 חדרים בחדרה

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

,

על הפרוייקט

בעלי הדירה הם זוג קנדי בשנות ה60+ שעשו עלייה ובחודשי החורף הקרים של קנדה הם שבים לארץ להנות מהשמש החורפית ומהנוף המטורף הפונה לים התיכון. הדירה שרכשו היתה במקור דירת קבלן 5 חדרים אותה הפכנו לארבעה. בימים רגילים רק הזוג שוהה בדירה, למעט ביקורים של הילדים והנכדים מחו"ל. חדר השינה מאסטר הפך לחלל הגדול ביותר בבית ותוכנן כסוויטה מפנקת היות ושם הם מבלים הכי הרבה. דלתות המקלחת וחדר הארונות הוחלפו לדלתות בקו אפס וכל קירות החדר חופו בבטון כולל ארון הבגדים. הארון גם משלב בו קמין חשמלי הוא אף מחמם במידת הצורך. הסלון לא גדול אך פונקציונלי ומתחבר עם המטבח המודרני בהמשכיות בחומר ובצבע. חדרי השינה הנוספים הוסבו לחדרי עבודה ואירוח, וכשהמשפחה מגיעה לבקר, ארון הקיר הגדול בחדר אחד הופך למיטה נפתחת (murphy bed) והספה בממ"ד נפתחת גם כן. מי אמר שצריך לחפש מלון?

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

ליאת תמר מטרני, בוגרת HIT המכון הטכנולוגי חולון, בעלת תואר ראשון B.Design ולימודים בבית הספר לעיצוב BAU בברצלונה, ספרד.

מתמחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים ומשרדים, לצד מגורים ופרוייקטים פרטיים, תוך דגש על מתן פתרונות עיצוב ואחסון בחלל, פונקציונליות ואסטתיקה.

הסטודיו מעניק שירותי תכנון, עיצוב, פיתוח קונספט, תכנון ריהוט מותאם, ליווי אדריכלי במהלך הבניה ושירותי ניהול פרוייקט ללקוחות המתגוררים בחו"ל.

עם השנים והפרוייקטים שליוויתי צברתי נסיון רב בתכנון מאתגר לצד תקציבים נמוכים. ניתן לעצב כל חלל באופן מושלם עם הגדרת תקציב מראש, גם אם התקציב מצומצם, ולנהל אותו נכון עד לקבלת התוצאה הרצויה.

אני מאמינה שכל חלל ניתן למקסם ולחוות תוך מתן פתרונות יצירתיים, המשתלבים הן עם הסביבה שלנו, ההרגלים היומיומיים והעיצוב הייחודי שיאפיין אותנו.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.