משרד 4 חדרים בתל אביב

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

משרד השקעות קטן ואקסלוסיבי בלב ת"א שעבר מהפך של ממש.
בעל המשרד רצה להעביר את מיקום משרדו הוותיק סמוך למיקום ביתו בלב ת"א ולשם כך רכש חלל משרדים בגודל של כ-100 מ"ר באחד ממגדלי דיזנגוף סנטר.
אופי המשרד הינו משפחתי ואינטימי והבעלים ביקש לעצמו חלל שירגיש כבית. נקודת המוצא הייתה לטשטש עד כמה שניתן את הפורמליות האופיינית לעיצוב משרדי וליצור חלל בעל אופי נינוח ומזמין. כזה שנעים לשהות בו במשך שעות ממושכות , שיותאם למידותיו וצרכיו של עסקיו ובו זמנית ישרת את עובדיו ומעגל לקוחותיו.
בגלגולו הקודם, חלל המשרד שימש כמרפאת שיניים, היה מיושן וחשוך, מנותק לחלוטין מהמיקום האורבני בו הוא ממוקם והמעטפת המוארת של חלונות הבניין.
עם תחילת התהליך, המקום הופשט לחלוטין. פורקו הקירות פנימיים והרצפה על מנת ליצור חלל מרכזי רחב ופתוח המהווה את ליבו של המשרד וממנו מסתעפים החדרים הנוספים.
קירות מעטפת הבניין בנויים באופן זוויתי ולא סימטרי, דבר שיצר אתגר בתכנון החלוקה הפנימית ומערך הריהוט בו. הפתרון שנבחר היה בהצבת קיר אורכי הנותן תחושה של חזית ישרה ואחידה עם הכניסה למשרד. על מנת למקסם את חדירת האור הטבעי וחשיפת הנוף העירוני אל תוך החלל הפנימי- בחרתי לבנות סדרת פתחי ויטרינות בלגיות זהות בגוון אפור פחם היוצרות מקצב אחיד ונותנות תחושת עומק.

מאילוצים מבניים לפיהם לא ניתן היה להעביר תשתיות ברצפה, הוצב עמוד בסמוך לעמדת המזכירה לצורך העברת כבלי חשמל ותקשורת מהתקרה. בחרתי להדגיש את עמוד זה אותו כאלמנט עיצובי בחלל החדר ולתכנן אותו ממתכת בגוון פחם המתכתב עם פתחי הויטרינות הסמוכות לו.
הסגנון העיצובי הינו אקלקטי. שאוב ממקורות קלאסיים כגון Gentleman’s club אנגלי בשילוב אלמנטים מתכתיים ואמנות מודרנית היוצרים מראה אלגנטי ומתוחכם.
שילוב החומרים נבחר בקפידה ומתבסס על עץ, מתכת וזכוכית עם ערב רב של טקסטיל וטקסטורות לתחושת רוך ואינטימיות. נבחרו רהיטים בעלי נוכחות מאסיבית ויציבה, כמו גם דלת יפואית עתיקה משולבת זכוכית המקבלת את באי המשרד להיכנס ולהתרווח.
שילוב פריטי אמנות מקורית ברחבי המשרד מזמין את המבקר "לטייל" במרחב ולבחון את האזורים השונים בו.
בחדר המנהל הוגדר אזור עבודה ואירוח, תוך חשיבה על פתרונות אחסון רבים וסגורים שיאפשרו ארגון מקסימלי יחד עם סביבת עבודה אסתטית ונקייה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים להכיר, שמי מורן רוזנברג, מעצבת פנים.
משרדי מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לבתים פרטיים, וילות בנחלאות ודירות בשלבי שיפוץ או בנייה.
אני מציעה ללקוחותי מוצר שלם, איכותי ומוקפד הכולל תכנון, ליווי ופיקוח עליון לאורך כל שלבי הפרויקט; החל משלב החשיבה הראשונית, תכנון מעטפת קירות הפנים, הדמייה, הפקת תכניות עבודה קבלניות, עיצוב פנים מקיף הכולל בחירת כל חומרי הגמר ועד פרטי הסטיילינג הסופי לבית.

הסגנון העיצובי המאפיין את עבודותיי נע ומשחק בין מראה קלאסי אירופאי לכפרי שורשי-ארצישראלי.
הבתים אותם אני מעצבת חמים, מזמינים ואינטימיים, תוך שילוב אופטימלי בין אסתטיקה לפונקציונליות והתייחסות לפרטים הקטנים כגדולים.
אני מתרגמת לידי שפה עיצובית ומקצועית את הרצונות, החלומות ואורחות חייהם של לקוחותיי כדי שכל בית יאופיין בטביעת אצבע ייחודית ומקורית המשקפת את דייריו.
מלווים אותי בדרכי יושרה מקצועית, איכות עבודה מוקפדת ורמת שירות גבוהה.
אני מזמינה אתכם לצאת יחד איתי למסע של התחדשות והתרגשות בתכנון ועיצוב הבית שלכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.