בית פרטי 5 חדרים בכפר נטר

צילום: דנה סטמפלר עשהאל

גודל הנכס

150 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

חלל מגורים בכפר נטר שלא עוצב מעולם, ריהוט שלא הוחלף שנים ורצון מאוד גדול להרגשה של בית מעוצב , מיוחד אבל לא מתאמץ, כזה שיעשה להם פשוט כיף ואווירה טובה, בית משלהם.

אז הכל התחיל מבחירה אמיצה של שטיח יפיפה עם אמירה חזקה שפשוט לקח אותנו לעולמות אחרים ויפים, השראות שבטיות, תחושת חופש ובית אחד מדהים בכפר.

לצד השטיח המושלם זה המשיך… ריפדנו את הספה, רכשנו ריהוט, אבזור, אמנות, תאורה ,הוספנו אלמנטים מן הטבע והרבה צמחייה שתעניק חיות ושינינו העמדה שהעניקה אוויר, מרחב וקלילות לחלל.

 

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.