דירה 4 חדרים בנס ציונה

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

בית ייחודי אשר מחבר בין מזרח למערב, שזור בהשראות שבטיות וצבעוניות חזקה, אל מול הרמוניה נעימה ועדינה בהשראות סקנדינביות.
הבית, 120 מ"ר, 5 חדרים, בנס ציונה הינו מפגש בין שני עולמות, אשר באים לידי ביטוי במראה חם, עשיר ורבגוני בחלל המרכזי של הבית, לצד סגנון עדין, נעים ומונוכרומטי בחללים הפרטיים. יחד הם מסתנכרנים באיזון מוחלט, במראה נקי ואוורירי, מלאים בעושר של חומרים ומרקמים.

התהליך כלל את כל שלבי התכנון הרעיוני, הקונספט העיצובי, נגרות בהתאמה אישית, בחירת חומרים וימי קניות של ריהוט, צבע, טפטים, תאורה, וילונות, שטיחים, אומנות, ספרים, ואבזור, עד הפרט האחרון, כל זאת בארבעה חודשים אינטנסיביים, מלאים בכיף וסיפוק עצום.

לכל חלל וחלל הוקדשה תשומת לב מלאה, תוך כדי הצגת זוויות שונות ומעניינות בכל פינה, בדגש על מינונים נכונים, במטרה להשרות רוך, עדינות ושפה עיצובית זהה, אשר מחברת בין שני העולמות השונים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.