דירת גן 5 חדרים בהרצליה

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

140 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

מזמינה אתכם לספוג הרבה אופטימיות בפרויקט הקסום הזה, שמספר את הסיפור של המשפחה המדהימה הזאת, משפחה שהייתי מחוברת אליה עוד לפני שנפגשנו וזה יישאר לתמיד
הם עברו מבית פרטי גדול לדירת גן, במטרה להכיל, להנגיש, לארח ולשמור על אורח החיים המיוחד שלהם, שכולל המון מוסיקה, שיחות סלון, קריאת ספרים, משחק, ארוחות סביב השולחן, זמן משפחה וחברים.
הבית החדש הותאם לצרכים החדשים של בני המשפחה, אשר באו לידי ביטוי בחלוקת חדרים מחדש, נגרות מותאמת אישית שעוטפת את כל אזורי הבית ופתיחת קיר המסדרון שמקביל למטבח, על ידי ספריית ברזל דקיקה שהעניקה גישה דו צדדית ותחושת מרחב בחלל המרכזי.
הקו העיצובי שהנחה את התהליך נשען על סגנון קלאסי עכשווי, מול סגנון מודרני חם, אשר בא לידי ביטוי בפלטת צבעים מונוכרומטית, Tone-On-Tone, בגוונים חמים בכל הבית ומשלב שימוש בטקסטורות של עץ לצד חומרים נוספים, שכבות של טקסטיל, אומנות ייחודית, המון חשיבה על התאורה הנכונה שתשטוף את האזורים הנכונים של הבית, ריהוט ייחודי ואבזור שנבחר בדיוק לכל חדר וחדר, בכדי לתת את האווירה שהם כל כך רצו.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.