בית פרטי 5 חדרים בבנימינה

צילום: דנה סטמפלר עשה אל

גודל הנכס

135 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

משפחה מדהימה עם שתי בנות קטנות ומתוקות שעברו מדירה קטנה בכפר-סבא לבית פרטי בבינימינה, המשתרע על שטח של 160 מ״ר ומחולק לשתי קומות. הם רצו שאגשים להם את בית החלומות שלהם, מקום שהוא בית, מקום שהוא הכי הם והכי שלהם, שיוכלו לבלות ולארח בו בדיוק כמו שהם אוהבים.

התהליך כלל שיפוץ קל ועיצוב מחדש מא' ועד ת' של החלל הציבורי והפרטי, כולל הכל אבל ממש הכל. לקוחות מדהימים עם טעם טוב שנתנו לי יד חופשית וסמכו עלי בעיניים עצומות (ספה ורודה ונדירה שהיתה קונצנזוס), כימיה וקליק מידי, עיצוב מדויק, נעים ופונקציונלי, נגרות נכונה, ובעיקר פרויקט שהיה מלווה בהרבה שעות של כיף, יצירה, השראה ואנרגיות מדהימות.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.