פנטהאוז 5 חדרים בנס ציונה

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

200 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הקובייה, פרויקט שנתן לי להגשים הרבה רעיונות וחלומות, בזכות לקוחות מדהימים שנתנו לי יד חופשית ואפשרו לי להוביל את כל התהליך לאורך כל הדרך ועד הפרט האחרון.
הבקשה המרכזית שלהם הייתה ליצור חדר נוסף בבית, מבלי לפגום במרחב הפתוח של החלל, לשנות את המבנה של המטבח הסגור ומעבר לכך ליצור עבורם בית נעים, חם, מעוצב ופונקציונאלי במלא מובן המילה.

לאחר שבחנו מספר אופציות לתכנון החדש, נוצרה הקובייה- קוביית נגרות יפיפייה שעוטפת את החלל בהמון עדינות ופונקציונאליות ומכילה בתוכה את החדר הנוסף.
קוביית הנגרות שלנו החליפה את פינת האוכל הישנה, שלא הייתה בשימוש של בני הבית ולכן הייתה שטח נדל״ן מבוזבז. היא מהווה ככניסה מרשימה של הבית ומשלבת בתוכה אזורי אחסון לנעליים, תיקים, מסמכים והכי חשוב טומנת בתוכה דלת נסתרת שמובילה לחדר משחקים לשלושה ילדים קטנים ומאושרים.
הפאה השנייה של הקובייה פונה אל הסלון ומשמשת גם כספרייה וכקיר דקורטיבי והיא יצרה מבנה ריבועי ואינטימי לסלון. לצידה יחידת נגרות יפיפייה שעומדת בפני עצמה ועוצבה באותם הקווים.
המטבח, שהיה סגור בגוון ונגה נפתח באמצעות שבירת קיר ונפתח במלא תפארתו לחלל המגורים. הוא עוצב בסגנון מינימליסטי ומודרני בגוון אפור כהה כחול ומשלב בתוכו המון אחסון ואי עבודה גדול עשוי שיש, המשמש כפינת האירוח של בני הבית.
לצד המבנה התכנוני, החלפנו את כל תשתיות של הבית, המטבח נפתח, הריצוף בבית הוחלף, חדרי הרחצה שופצו לחלוטין והבית הולבש מחדש עם המון דגש על חומרים, טקסטורות, פרטי נגרות, ריהוט, טקסטיל, תאורה, צבע, אבזור ודקורציה.
חלקו השני של הבית מוביל לחלל הפרטי של בני הבית. הוא מתחיל במסדרון, בסופו מבואה מרכזית אשר מובילה לחדרי הבית. החדרים עוצבו עם המון רגש ומחשבה על כל הפרטים הקטנים, החומרים והגוונים הנעימים אשר מדברים בשפה העיצובית של כל הבית.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.