פנטהאוז 5 חדרים ברעננה

צילום: איתי בנית

גודל הנכס

165 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

לפני שנתיים בדיוק זכיתי להכיר לקוחות מהחלומות, יחד איתם עברתי תהליך מלא בהנאה, יצירה והשראה, שגרם לי להבין (שוב) כמה אני נשאבת ומתאהבת באופן אבסולוטי בכל בית, כל פעם מחדש.

הם גרו בדירה ברעננה והיו לקראת מעבר לדירת פנטהאוז חדשה בעיר, אשר דרשה תכנון ושיפוץ בהתאם לצרכים ולרצונות החדשים שלהם. כעבור שנה וחצי, כאשר תהליך השיפוץ היה לקראת סיום, הם הגיעו לשלב של הלבשת הבית ולשמחתי הרבה, חזרו אלי שוב.

הבית עוצב בסגנון אורבני, מוקפד, עדכני ומינימליסטי והיה לי חשוב לשמור על המראה והסנכרון הזה ויחד עם זאת, רציתי להכניס חום והמון אווירה שתמלא אותו ותיתן את ההרגשה של בית.

התהליך כלל את כל שלבי התכנון הרעיוני, הקונספט העיצובי, המון ימי קניות, פיקוח והעמדה עד הפרט האחרון. כל זאת בארבעה חודשים אינטנסיביים, מלאים בכיף וסיפוק עצום, בהם הבית התמלא בריהוט, צבע, טפטים, תאורה, וילונות, שטיחים, אומנות, נגרות, ספרים, אבזור ועוד המון פרטים ופריטים קטנים שהעניקו לו המון אופי ואת האווירה הזאת, שהם כל כך רצו.

לכל חלל וחלל הוקדשה תשומת לב מלאה, תוך כדי יצירת פינות שונות ומעניינות בכל אחד מהם אך עם מינונים נכונים ושפה עיצובית זהה, שיצרה בית בסגנון אורבני עם עדכון חמים במראה נקי, עדין ומינימליסטי, בדיוק כמו שהם רצו.

 

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עיצוב, אנשים ואסתטיקה תמיד עוררו אצלי השראה. זו האהבה האמיתית שלי! את הסטודיו לעיצוב והום סטיילינג שלי הקמתי מתוך הרבה תשוקה, יצירתיות ואהבה ענקית לעיצוב ואומנות. הסטודיו מתמחה בעיצוב והום סטיילינג ללקוחות פרטיים ועסקיים, השבחת נכסים וסטיילינג לצילומים.

אני אוהבת לחשוב אחרת ולמצוא פתרונות עיצוב יצירתיים ופונקציונאליים, באמצעות צבע, צמחייה, שילוב של חומרים ואלמנטים עיצוביים שונים, עם דגש לכל הפרטים והפריטים הקטנים, שייצרו בית עם סגנון ואופי ייחודי במראה נקי ועם המון אווירה. חשוב לי שלכל בית ולכל חלל שאני מעצבת, יהיה את האופי שלו, את המשהו האחר הזה ,שמתאים בדיוק לו וזה בא לידי ביטוי בשפה עיצובית מאוד מוגדרת בכל אחד מהפרויקטים שלי, שונים ככל שיהיו.

אני יודעת שהכול מתחיל בתהליך משותף, אישי ומדויק עם הלקוחות שלי. לכל אחד צרכים, רצונות וחלומות אחרים ואני נותנת מענה לאורך כל התהליך, בצמוד לצרכי הלקוח, עם דגש לדקויות הקטנות ועד הפרט האחרון.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.