בית פרטי 5 חדרים בירושלים

צילום: אורית אלפסי

גודל הנכס

130 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

הבית הזה בקיבוץ בסמוך לירושלים שופץ מהיסוד עבור משפחה מקסימה – זוג הורים + ילדים\מתבגרים. בית קרקע, מפלס אחד, 130 מ"ר + גינה ענקית העוטפת את הבית מסביב. במהלך התהליך היה כיף להגיע לקיבוץ בכל פעם מחדש, עוברים את שער הכניסה ולפתע נכנסים לבועה של שקט, טבע ורוגע כ"כ קרוב לעיר וכ"כ שונה, תענוג!
המשפחה ביקשה להפוך את הבית למרחב נעים יפה ומעוצב, כזה שמותאם לאורח החיים שלהם. בקשו בית מינימליסטי מודרני וחם עם דגש על נוחות ואיכות, בית המאפשר פרטיות לכל אחד ויחד עם זאת מזמין ונוח לאירוח.
התהליך כלל בדיקה של כמה אופציות לתכנון, לאחר בחירת האופציה הנבחרת "עיבדנו" אותה עד לתוצאה מושלמת ויצאנו לדרך. השיפוץ ארך כ 4 חדשים, ועוד כמה חדשים עד ההלבשה הממש סופית עם כל הפריטים האחרונים. כל פעם ליקטנו עוד פרט ועוד אחד בסבלנות כדי שהכל יתקבל יחד לשפה עיצובית הרמונית וזורמת. התהליך היה כיף ומהנה הרגשה גדולה של התחדשות. הלקוחות ביקשו להיכנס אל ביתם החדש רק עם "בגדים וספרים" וכל השאר ח-ד-ש!
השיפוץ נעשה בשת"פ עם מעצבת הפנים אסתי גינזבורג. אנו חוברות יחד לפרויקטים מהסוג הזה, אסתי על התכנון ואני, מיכל, על כל הפנים החל מבחירת סגנון עיצוב יחד עם הלקוחות, הגדרת קונספט, בחירת חומרים והלבשת כל הבית.
התוצאות כאן לפניכם
הלקוחות מאושרים, ואני גם (:
הבית צולם ע"י הצלמת האהובה והמוכשרת : אורית אלפסי

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

היי, אני מיכל נידם בת 46, נשואה, אמא ל 5 ילדים וסבתוש ל 4 נכדים.
אוהבת אנשים, משפחות ובתים גרה בירושלים, מעצבת מזה 10 שנים.
כאשר שואלים אותי מה הסגנון שלי בעיצוב ? אני עונה : "הסגנון של הלקוח".
אני מאמינה שלכל אדם יש טעם אישי וסגנון עיצובי שעושה לו טוב. המטרה שלי כמעצבת לכוון כל אחד אל תוך עצמו להבין ולזהות מה הוא באמת אוהב? מה האווירה העיצובית שתפתח לו את הלב בכל פעם מחדש שיגיע הביתה.
בכוחו של ההום סטיילינג לחולל מהפך של ממש בכל חלל באמצעות ריהוט, תאורה, טקסטיל, צבע ואקססוריז גם ללא שבירת קירות .
אני מעצבת בתים ועסקים .מלווה גם פרויקטים נרחבים הכוללים הריסה\בניה\הרחבה. אל הפרויקטים הללו חוברת אליי קולגה שותפה, מעצבת פנים אסתי גינזבורג, יחד אנו נותנות שרות ומענה מושלם עבור הלקוחות שלנו. אסתי על התכנון ואני, מיכל, על בניית סגנון עיצובי ובחירת קונספט, ליווי לבחירת החומרים והלבשת כלל הבית.
בנוסף אני גם מנחה סדנאות לעיצוב הבית למעצבות מתחילות ולקהל הרחב
מרגישה זכות גדולה ללוות אנשים ומשפחות בתהליך ליצירת בית אישי, מדוייק ומותאם  כי באמת אין כמו בבית בעולם..
אשמח ללוות אתכם יד ביד לעיצוב הבית המדויק עבורכם.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.