בית פרטי 6 חדרים בהוד השרון

צילום: גלעד רדט

גודל הנכס

240 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

אוסנת ומודי הגיעו אליי בהמלצת קולגה של אוסנת, שגם להם עיצבתי את הבית לפני שנה.

המפגש הראשוני היה נפלא ממש הרגיש כאילו אנחנו מכירים שנים, מהרגע הראשון נוצרה כימיה, הלקוחות אישרו את הצעת המחיר שהגשתי עבור שרותי העיצוב תוך יום יומיים ויצאנו לדרך במהרה.

הקונספט העיצובי הנבחר בית קלאסי המשלב מוטיבים כפריים ומודרניים.

מראה שכבות של חומרים טבעיים. ריצוף שיש ופרקטים מעץ אלון מיושן, בריקים מפירוק ונגרות משובחת. שילוב של טקסטילים בגוונים מונוכרומטיים, גופי תאורה מפליז מוזהב וגופי תאורה שחורים היוצרים ניגודיות והשלמה הרמונית. אומנות ואקססוריז מינימליסטיים יוצרו בהתאמה אישית.

קיר גרם המדרגות קושט במקבץ ספירלות מחוטי פליז מוזהבים  בשלל גדלים עם דיטיילים שונים. רעיון שנרקם ע"י המעצבת התחיל בסקיצות ידניות והפך לשלל מנדלות מוזהבות כמו תכשיטים אשר עוצבו ע"י האומנית עינב חג'ג' היצירתית.

לא יכולתי לבקש לקוחות נפלאים יותר, בעלת הבית אנינת טעם ומעריכה איכות, סיבובי הרכישות היו מהנים וממוקדים כיאה לאנשים קרייריסטים ועסוקים. כמעצבת קיבלתי את כל החופש האומנותי והעיצובי הלקוחות סמכו עליי על הבחירות והשילובים. נעשה דיאלוג עיצובי נעים ומכבד שהפך את תהליך העיצוב לחוויתי וכייפי.

הצבעוניות שנבחרה היא שילוב גוונים מונוכרומטיים של לבנים צבעי קפה, עץ טבעי ונגיעות של שחור וזהב. צבעוניות המשדרת עיצוב קלאסי, איכות וסטייל.

האלמנטים שנבחרו בדגש על חומרים טבעיים ואיכותיים, נגרות COSTUME MADE משובחת, ריצופים וחיפויים  וכלים סניטריים של חברות איטלקיות הדוגלות באיכות ועיצוב קלאסי ומדוייק.

הרגע המרגש לראות כיצד התוכניות, הקונספט וכל החלומות של המעצבת מתחברים להם יחד לעיצוב קלאסי מדוייק והרמוני.

כ"כ הרבה פינות אהובות בבית, אבל בעיקר סוויטת ההורים הגדולה והמפנקת, והסלון השיקי כאילו לקוח ממגזין עיצוב אירופאי קלאסי.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

שמי מירב חביב כמעט בת 50 ( אבל מרגישה הכי 30 )
בת זוג לחנן ויש לנו 3 ילדים מקסימים. מעצבת פנים ומלבישת בתים 7 שנים ,
בעיקר בתים פרטיים ודירות גדולות באזור השרון .
המוטו העיצובי שלי הוא לעצב בתים חמים והרמוניים ללקוחותיי … בתים המשלבים צבעים מונוכרומטיים עם שלל חומרים טבעיים וטקסטורות … שכבות של לבנים צבעי קפה וצבעים מעושנים … שימוש בחומרים מן הטבע עץ, בריקים מפירוק , שיש , פליז ברזל ועוד

רוב לקוחותיי הם אנשים עסוקים במיוחד בעלי קריירות תובעניות , ובתפקידים בכירים … הם לרוב נותנים בידיי את המפתחות לעיצוב הבית שלהם ולניהול הפרוייקט וסומכים עליי לאורך כל הדרך .

בקשתם היא עצבי לנו בית שנוכל לחזור מטרוף החיים שלנו … לאי של שקט ורוגע
וכן הבתים שלי הם איים של עיצוב שקט רגוע חף טרנדים .
בתים שהכי כייף לחזור אליהם בסוף יום מטורף עמוס ואינטנסיבי 🖤

יום מקסים,
מירב חביב עיצוב פנים והום סטיילינג

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.