בית פרטי 4 חדרים בחפץ חיים

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

120 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

בית פרטי שתוכנן ועוצב למשפחה דתית צעירה ומגניבה.
תכננו חלל שאין בו טלוויזיה לפי בקשתם ובמקומו עומד פסנתר ישן שליווה אותם במשך השנים שילבנו אותו בחלל בצורה הרמונית מבלי לפגוע בסגנון העיצובי, בחרנו בריהוט קליל, מודרני וצעיר שילבנו בפינת האוכל נגרות לספריית קודש לא סטנדרטית עם שילובי צבעים צעירים ומרעננים משם המשכנו לבחור את כל הגוונים שיהיו בבדים, בחיפויים, בחומרים ובטקסטורות.

בחרנו בטפט עלים לא שגרתי בקיר כוח שלנו והחלל הפך לייחודי ומעניין, שטיח שחור שמותאם לנגיעות השחורות בשאר הפריטים בחלל נותן קונטרסט וניגודיות מעניינת.
את המטבח הלבן והסטנדרטי שידרגנו עם אריח מיוחד בצורת פישבון הוספנו תאורה יפה ואקססוריז מעל האי, שימו לב ללוח המגניב שבעל הדירה הכין לפי התכנון שלי על מנת לכסות את הדלת שהפריעה למראה העיצובי במטבח, הלוח מייצר המשכיות למטבח וחיבור לקונספט שלו, גם פרקטי וגם יפה.

בחדר של הילדים היה לנו חשוב להכניס את כל הפונקציות הנדרשות מפאת חוסר מקום וחדרים נוספים בבית, החדר מספיק גדול וחשבנו איך למקסם אותו בצורה הכי נכונה ולכן חשבנו על מיטת קומותיים, פינת רביצה לקריאת סיפור לפני השינה ופינת יצירה.
את חדר ההורים עיצבנו בצבעים מיוחדים ולא סטנדרטים החדר קיבל ייחודיות משלו שלא רואים בכל בית.

את האמנות שיש בקירות בעלת הדירה הכישרונית ציירה לפי הסגנון והצבעים שבחרנו.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

אני נטלי אלל, מעצבת ומלבישה בתים, אל עולם ההום-סטיילינג הגעתי אחרי שבעצמי גרתי במיטב יחידות הדיור, בכל הגדלים והאיכויות, וכשהצלחתי להפוך כל חלל מאתגר לבית נעים ויפה, ידעתי שהכל אפשרי ושאני כאן בדיוק בשביל זה – כדי להגשים את בית החלומות לכל מי שרק רוצה!
בנוסף לכל הכלים המקצועיים שברשותי והניסיון, אני מעצבת מהבטן, מתוך תשוקה ורגש. ויש לי סיפוק אדיר כשאני עובדת עם האנשים הנכונים ומצליחה לגעת בנפש שלהם באופן בלתי אמצעי. אני אוהבת להתרגש מפריטים מיוחדים ומאנשים ובעיקר לרגש באמצעות העיצובים שלי שיוצרים את החיבור השלם והמדויק בין השניים, בכל פעם מחדש.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.