פנטהאוז 5 חדרים ביבנה

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

170 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

פנטהאוז שעיצבתי והלבשתי בסגנון האקלקטי, עשינו שילובים בין המודרני לבוהיימי.
בחרנו במטבח מודרני בצבע אפור ושילבנו בו בריקים בגוונים החומים והכתומים שיתאים לצבע של הספה והכיסאות בצורה הרמונית, הוספנו נגיעות של שחור בחלל כדי לשלב את הסגנון התעשייתי ובכך יצרנו ניגודיות בין כל החומרים בחלל, שילבנו תאורה נחושתית וצמחייה ירוקה כדי לתת רכות, טבעיות ואווירה רגועה, הוספנו טקסטורות וצבעים ע"י אקססוריז, תמונות, כריות, בדי קטיפה רומנטים ופרחים צבעוניים.

חדרי הילדים וההורים הולבשו בהמשך לקו העיצובי של הבית ובכל חלל תכננו לפי הצרכים ושילבנו בין המודרניות לסגנון הבוהיימי והחם.

כמעט בכל בית אני משאירה חדר אחד לאירוח ופינת משפחה גם כאן במקרה הזה החדר היה גדול ויכולנו לשלב בו גם פינת למידה גם פינת רביצה וגם אחסון למשחקים בד"כ זה החדר הכי פעיל בבית תאמצו את זה!!!

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

אני נטלי אלל, מעצבת ומלבישה בתים, אל עולם ההום-סטיילינג הגעתי אחרי שבעצמי גרתי במיטב יחידות הדיור, בכל הגדלים והאיכויות, וכשהצלחתי להפוך כל חלל מאתגר לבית נעים ויפה, ידעתי שהכל אפשרי ושאני כאן בדיוק בשביל זה – כדי להגשים את בית החלומות לכל מי שרק רוצה!
בנוסף לכל הכלים המקצועיים שברשותי והניסיון, אני מעצבת מהבטן, מתוך תשוקה ורגש. ויש לי סיפוק אדיר כשאני עובדת עם האנשים הנכונים ומצליחה לגעת בנפש שלהם באופן בלתי אמצעי. אני אוהבת להתרגש מפריטים מיוחדים ומאנשים ובעיקר לרגש באמצעות העיצובים שלי שיוצרים את החיבור השלם והמדויק בין השניים, בכל פעם מחדש.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.