משרד עורכי דין 8 חדרים במודיעין

צילום: טל ניסים

גודל הנכס

110 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

לפני כ-15 שנה תכננתי ועיצבתי משרדים לעו"ד צעירה ומבטיחה במודיעין, שירה גוטמן, המשרד גדל והתרחב ושירה החליטה שהגיע הזמן להמשיך הלאה ורכשה משרד במיקום הכי מבטיח במודיעין – המע"ר.
תהליך העבודה הפעם היה מאתגר במיוחד, תהליך של שנת קורונה, תוך כדי בידוד, סגר, חומרים שהתעכבו, הצלחנו לא לדלג על אף אתגר. עד כדי כך שהתוצאה מתוקה שבעתיים.
המשרד בנוי משני חלקים, כשחדר ישיבות מחבר ביניהם. חלק אחד מיועד למשרדה של עו"ד גוטמן ואילו החלק השני מיועד להשכרה, כששני החלקים נהנים מחלל ישיבות משותף, הרבה מאוד אזורי אחסון, מטבח מזמין ומפנק לאורחים ואזור קבלה מרווח.
העיצוב נבחר בקו מינימליסטי, עם ריהוט נקי וזהה לכל חלקי המשרד בגווני שחור וירוק. נגרות הכניסה מסתירה מאחוריה את אזור התפעול של המשרד ונגרות חדר הישיבות את כל האחסון המשותף.

על חימום האווירה מופקדים פרקט העץ הטבעי והווילונות הלבנים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עדי אדליס עוסקת בתכנון ועיצוב פנים, היא שייכת לאסכולה חדשה ומתקדמת של מעצבים, אשר שואבים ידע והשראה בינלאומיים, ומיישמים אותם תוך אינטרפרטציה מקומית בהתאמה אישית ויצירת סיפור בלעדי וייחודי, בכל בית, דירה, משרד או חלל.
אדליס חתומה על בתים, דירות, משרדים ופרויקטים רבים ומגוונים ברחבי הארץ, מרצה ומייעצת לגורמים מקצועיים בעיצוב פנים. עבודותיה פורסמו בספרות מקצועית וזכו בפרסי עיצוב.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.