עיצוב משרד במודיעין

צילום: טל ניסים

גודל הנכס

100 מ"ר

סגנון העיצוב

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

זאב שומכר, בעליו של משרד הנדל"ן הגדול והוותיק ביותר במודיעין, פנה אלי בבקשה להפוך את המשרד שלו לבית. הוא חשב על ספה וכורסאות, בכניסה, חדר ישיבות מעונב, חדר מנכ"ל ושמונה עמדות סוכנים. אבל אני רציתי לדעת יותר. רציתי לשמוע מה באמת חסר לו, איך הוא רוצה להרגיש כשהוא מגיע בבוקר למשרד, איך הוא רוצה שהסוכנים שלו ירגישו ולא פחות חשוב, איך ירגישו הלקוחות.
בפרוייקט הזה, בנוסף לפרוגרמה ולא מעט שיחות עם הלקוח, יישמתי תהליך מחקר עיצוב, בסופו הבנתי שמבקום לעצב משרד, אני צריכה לעצב חלל המתאים לאופי החברי, השמח והמארח של זאב.
כך נולד בר שיודע להיות משרד, מפגש, קהילה, יודע להכיל פגישת חתימה רבת משתתפים, אך מכיל גם פינות עבודה אינטימיות או זוגיות, מתאים לכל מצב רוח שהעובד מגיע איתו בבוקר, עונה על צרכים משתנים ומרובים.
לא עוד משרד עם עמדות קבועות, כיסא מזכירה ועמדת כניסה. כל אלו הולחפו בלפ טופים, לוקרים, חדר שקט לשיחות טלפון ופינות משתנות.
חלל שכיף לשבת לעבוד בו לאורך היום על בירה ובייגלה או קפה משובח ואווירת עבודה פרודוקטיבית ונעימה.
ממשרד ריק המפעיל סוכנים מרחוק, קיבלנו בתוך שלושה חודשים של עבודה מאומצת, משרד שוקק חיים, מלא באווירת עשייה, המושך סוכנים נוספים ולקוחות חדשים.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עדי אדליס עוסקת בתכנון ועיצוב פנים, היא שייכת לאסכולה חדשה ומתקדמת של מעצבים, אשר שואבים ידע והשראה בינלאומיים, ומיישמים אותם תוך אינטרפרטציה מקומית בהתאמה אישית ויצירת סיפור בלעדי וייחודי, בכל בית, דירה, משרד או חלל.
אדליס חתומה על בתים, דירות, משרדים ופרויקטים רבים ומגוונים ברחבי הארץ, מרצה ומייעצת לגורמים מקצועיים בעיצוב פנים. עבודותיה פורסמו בספרות מקצועית וזכו בפרסי עיצוב.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.