עיצוב משרד בפתח תקווה

צילום: טל ניסים

גודל הנכס

1000 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

חברת קודאק העולמית שייצרה במשך עשרות שנים פילים לצילום, נעלמה מהשוק הביתי לאחר הופעת המצלמות הדיגיטליות ועברה לעסוק בתחום הדפוס לתעשייה. קודאק ישראל שספגה אף היא מהלומה כבדה, נשארה עם מבנה עצום בן  כ- 10,000 מטרים רבועים ומעט מאוד עובדים.
מתחם החדשנות בחברת קודאק הוא חממה לחברות הזנק מתחום הדפוס והוא מהווה ציון דרך ראשון בתהליך בנייה מחודש של החברה. ככזה, מטרת העיצוב היתה לשלב בין סביבת עבודה יעילה ותומכת לאינדיבידואל, עם יכולת לקדם סיעורי מוחות וקולבורישן  ובעיקר – לעורר  השראה. האולם המרכזי עוצב בהשראת החסרת צבעים בגלגל הצבעים, כשהצבע השחור ניצב במרכז הגלגל וממנו נובעים כל יתר הצבעים.
האולם, המיועד לאכלס חברות סטארט-אפ בגדלים שונים, עוצב באופן המאפשר גמישות מירבית ודינאמיות. כל קבוצה יכולה לשכור חלל מותאם לצרכיה המשתנים, החל מחברה קטנה של אנשים בודדים, דרך קבוצות עבודה גדולות ועד לאירוח האקתון בן 48 שעות של יחידה צהלי"ת.
במרכז החלל ממוקמים שני מרבצי ענק (4 מטרים על 6 מטרים כל אחד) המאפשרים מנוחה, מינגלינג ודיון בלתי פורמלי. הנדנדות המפוזרות יוצרות סביבה שקטה ועוטפת ליושב בתוכן ותנועת הנדנוד מסייעת להרגעת מאותגרי הקשב. ארונות איחסון נמוכים ננעלים פזורים בקומה עבור העובדים. על הקיר המרכזי ממוקם לוגו החברה, מלווה בגוף תאורה ענק בהדפסת תלת מימד.

 

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

עדי אדליס עוסקת בתכנון ועיצוב פנים, היא שייכת לאסכולה חדשה ומתקדמת של מעצבים, אשר שואבים ידע והשראה בינלאומיים, ומיישמים אותם תוך אינטרפרטציה מקומית בהתאמה אישית ויצירת סיפור בלעדי וייחודי, בכל בית, דירה, משרד או חלל.
אדליס חתומה על בתים, דירות, משרדים ופרויקטים רבים ומגוונים ברחבי הארץ, מרצה ומייעצת לגורמים מקצועיים בעיצוב פנים. עבודותיה פורסמו בספרות מקצועית וזכו בפרסי עיצוב.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.