דירה 4 חדרים ברחובות

צילום: מאור מויאל

גודל הנכס

90 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

רעננות יוקרתית ומרגיעה.
זוג עם בת בוגרת הגיעו וביקשו שינוי משמעותי בעיצוב. הצורך בהתחדשות עיצובית בער בהם זמן רב והם הבינו כי החלל בו הם מתגוררים יכול להסב להם תחושות חדשות בעזרת עיצוב מדויק ומותאם לסגנון החיים שלהם.
על מנת לייצר תחושה של התחלה חדשה, ניקיון עיצובי ומידה מסוימת של שמרנות מאופקת ובוגרת הוחלט על צבעי לבן ואפור המתכתבים עם תחושות אלה ויוצרים מראה עדין ונעים של החלל בלי אמירות גרנדיוזיות.
הוחלפו ריצופים, שודרגו חדרי הרחצה, הוחלפו חיפויים ונבחרו חומרי איכות עמידים לאורך זמן כך שבני הבית יוכלו להנות מתוחלת החיים הארוכה של חומרי הגמר בביתם.
המטבח עבר מתיחה, צביעת דלתות והחלפת שיש וחיפוי קיר תוך הקפדה על פונקציונאליות של בני הבית המבשלים. לבסוף שולבה תאורה רכה ומודרנית ואקססוריז שונים ליצירת מראה הרמוני, חמים ונעים.
חדרי השינה עוצבו מחדש, הטפטים והוילונות נבחרו בקפידה כך שיצרו תחושת אינטימיות חמימה בחלל. הריהוט והתאורה משלימים את האווירה. כשעיצוב מתחשב באופן ברור בצרכי הדיירים נוצרת פרקטיקה אסתטית ונולדים בתים מאושרים בהם גרים אנשים שמחים יותר.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

בין אם אתם לפני תחילת שיפוץ או רכשתם דירת קבלן חדשה, אפשר להניח שמה שחשוב לכם זה לחזור בסוף היום לבית שנעים לגור בו, המעניק תחושת חופש ומנוחה לאורך זמן ומאפשר את הכוחות לצאת ממנו בכל יום מחדש אל משימות החיים.

אני מאמינה שבית נוח ופרקטי המשלב בתוכו את התשוקות והחלומות הספציפיים שלכם יעניק לכם תחושת אושר מתמשכת ויהווה עבורכם מטען אנרגטי חיוני לחייכם. בדיוק משום כך בחרתי להתמחות בעיצוב מאושר, ששם לו למטרה לעצב מרחב נינוח, מואר ובצבעוניות הרמונית המשפיעה על הנפש.

האסתטיקה והתכנון הקפדני לניצול מירבי של כל פינה יאפשרו לכם מגורים בבית שיעניק לכם בחזרה את כל מה שהשקעתם בו.
הבחירה בי לתהליך עיצובי בביתכם תאפשר לכם מקסימום הגשמת חלומות עיצוביים תוך הקפדה על נוחות, סגנון החיים והתאמה לצרכי כל בני הבית.

אני דוגלת בתכנון ועיצוב חלל המאפשר לאנשים הגרים בו ליהנות מחיים מאושרים ונינוחים ממש כמו בחופשה ואוהבת מאוד להכניס אלמנטים מעולם המלונאות לחללי המגורים ולחדר השינה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.