בית פרטי 6 חדרים בהרצליה

צילום: אושר גולן

גודל הנכס

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הלקוחות: זוג +3 רכשו את הבית לפני מספר שנים ולא בצעו בו שיפוץ מעולם
הם חיכו לרגע המתאים להפוך אותו לבית המתאים לצרכים שלהם ולעצב אותו לפי טעמם האישי.

הבית בעל מבנה אדריכלי מאתגר מרובה עמודים, מפלסים בגבהים שונים, הנמכות, זוויות, נישות וכל ה"מטעמים" משנות ה90 כאשר גולת הכותרת היא: חזית מעוגלת. אין ספק שאותגרתי לא מעט בתכנון, ובמקרים כאלו היצירתיות עובדת שעות נוספות. הבית עבר שיפוץ מן היסוד וכלל הכל מהכל.
את המדרגות האלכסוניות בסלון ישרתי והרחבתי למעבר נוח וזורם לסלון,כל ההגבהות והנישות בוטלו. במפלסים העליונים בצענו שינוי במערך החדרים ופיצול חדר השינה מאסטר ל2 חדרי שינה. חדרי הרחצה הורחבו ושופצו, וכמובן החלפת כל הריצופים, חיפויים, אלומיניום, תשתיות, תאורה הלבשה ועוד.
כמו בכל פרויקט שלי: כל הנגריות תוכננו בהתאמה אישית לצרכים של הלקוחות.
אחד מפריטי הנגרות שאני אוהבת הוא רהיט הכניסה שתכננתי, הניצב בין שני העמודים בואך הבייתה. הלקוחות בקשו ליצור רהיט פונקציונלי לאחסון החפצים הקטנים (מפתחות, משקפי שמש וכו') אבל שיהיה גם אווררי ולא יחסום את המבט אל הסלון. את המראה הזה יצרתי באמצעות מדפים "מרחפים" ועמודי ברזל דקיקים. שימו לב למראה הדו צדדית שמצדה האחד היא מראה, ובצדה השני משרבייה שהוזמנה באותה הדוגמא כמו המשרבייה שהותקנה בקומה העליונה בחלון צופה אל קומת הכניסה.

אזור החוץ דרש טיפול מיוחד בהתמודדות עם החזית המעוגלת. החלטנו להפוך את הלימון ל… ולחפות אותה באבן פראית יפיפייה, ריצוף החוץ הוחלף והגינה קיבלה טיפול מחדש, והיום זה אחד הבתים היפים ברחוב.אפילו אני לא האמנתי שהוא יכול להיות כזה

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

סטודיו לעיצוב פנים והלבשת דירות, בתים פרטיים ומשרדים
עיצוב פנים, עבורי, הוא הרבה יותר ממקצוע. עיצוב הוא מקור השראה יומיומי, תחום עניין שלא מפסיק להלהיב, לסקרן, להרחיב את אופקיי ולרגש אותי.
כמעצבת ומלבישת בתים, הקו המנחה אותי בעבודתי הוא יחס אישי, מקצועיות ללא פשרות וליווי צמוד של הלקוחות שלי עד התוצאה הסופית, הגשמת חלומותיהם. הקשר שאני יוצרת עם לקוחותיי מתחילת התהליך הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת הפרויקט.
אני מאמינה שעיצוב הרמוני נועד לשדרג איכות חיים וככזה, הוא משלב בצורה אידיאלית בין אסתטיקה ונוחות, בין יופי ופונקציונליות.

שלב התכנון של כל חלל ובית מתחיל בהקשבה והבנה של צרכיכם, העדפותיכם העיצוביות והחלומות שלכם.
הליווי כולל גיבוש הקונספט והסגנון העיצובי של כל חלל, סט תוכניות עבודה מלא, כולל הדמיות תלת מימד, תכנון פרטי נגרות ייחודיים, ליווי לבחירת חומרי גמר, ביקורים בשטח בזמן השיפוץ ועד לשלב הסופי של הלבשת הבית כאשר כל חלקי הפאזל מתחברים לידי התמונה השלמה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.