בית פרטי 4 חדרים במודיעין

צילום: סיון מויאל

גודל הנכס

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

הם זוג מקסים שפנה אלי זמן קצר לפני הקורונה וסיפרו ששיפצו את קומת החדרים העליונה לפני שנים והקומה התחתונה שבה החלל הציבורי בתוספת חדר ואמבטיה, לא זכתה עדיין לשינוי.

הם התחילו לעצב בעצמם ואז פנו אלי לעזרה כשהבינו שלבד זה לא מספיק ושחסר להם החום וחיבור החומרים ובעיקר דרוש דיוק של יד מקצועית.

עבודת העיצוב כללה בתוכה גם שיפוץ.

חדר האמבטיה קיבל מייקאובר מהיסוד, המטבח עבר חידוש והחלפת חיפוי מעל השיש בוצעה ביישום פישבון, קירות הבית נצבעו בגוון אפור בהיר ופינת האוכל נצבעה בורוד מעושן, מעקה המדרגות נצבע אף הוא בגוון שיתאים לפלטת הצבעים כולה.

​הלקוחה, שלה חיבה גדולה לעץ, ביקשה לשלב עוד ממנו לחללי הבית. בכדי לא לחזור על דוגמאת העץ הקיימת בפרקט בחרתי טקסטורה של חתיכות עץ לא מעובדות שיוצרות מראה תלת מימדי לחיפוי קיר הטלויזיה. החיפוי נותן עומק לקיר וגורם לו להיראות מיוחד.

פעם נוספת שהעץ קיבל מקום וביטוי הוא בחדר האמבטיה שם נבחר האגוז אפריקאי לארון אחסון ובהחלט עושה גם שואו.

​​ביצוע העבודות ארכו 3 שבועות במהלכם גם נרכשה ספה חדשה והותקנה נגרות בהתאמה בכל החללים וכן תאורה, קונסולה, כסאות, וילונות, שטיחים, מראות, אביזרי נוי וצמחיה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.