בית פרטי 5 חדרים במודיעין

צילום: אושר גולן

גודל הנכס

140 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

היא הגיעה אלי נרגשת יום אחרי שרכשה בית חדש. היא למדה בקורס הום סטיילינג שאני הנחתי ויצרה לוח ובו פלטת גוונים שאהבה "כך אני רוצה שהבית שלי יראה. רגוע שלו ומואר" אבל לאחר מחשבה הגיעה תובנה שלא תוכל להתמודד עם העיצוב לבדה ושזה גדול עליה. נקראתי לסייע לה לתכנן את הבית הדו מפלסי מחדש ובהתאם לצרכיה. הדרישה לבית מואר יצר פתיחת קיר חוצץ בין המטבח לפינת האוכל ובמקביל ע"מ לקבל מטבח גדול יותר הושלם קיר הכניסה עם יחידת נגרות פינתית שעוטפת את ארונות הבילדינג והמקרר במטבח במדפי עץ אלון שמקבלים את פני הנכנסים לבית. הסלון גם הוא עבר מהפך וקיר הטלויזיה פינה מקום לספריה מודרנית ומקום לפסנתר עץ עתיק שעשה עליה ארצה מאירופה.
את החדר היחידי שבקומה התחתונה ייעדה הלקוחה להוריה שמבקרים לעיתים תכופות ונשארים ללון. לשם כך נדרש תכנון חדש לחדר שירותי האורחים הצמוד אליו. הוחלט להסב את חדר שירותי האורחים לחדר מקלחת שימושי ונגיש ולהגדילו על חשבון חדר האירוח. כך נוצרה יחידת דיור בקומת הכניסה. בקומה העליונה מצויים 3 חדרי שינה נוספים ושני חדרי אמבטיה צמודים שעברו שיפוץ מאסיבי. עוד במסדרון הקומה השניה היה ממוקם חדר שירות קטן ובו מכונת הכביסה. מאחר והלקוחה ביקשה חלל אינטימי לעבודה הוחלט לוותר על החדרון ולהעביר את מכונת הכביסה לגינה ובכך לנצל את השטח לצרכיה העסקיים. הקירות הורדו ובעזרת נגרות מותאמת ואישית נוצרה פינת עבודה מהונדסת ומדוייקת עבורה שכוללת ארון אחסון רחב. חדר המאסטר הוא יחידה בפני עצמה הכוללת חדר ארונות מפנק וחדר אמבטיה חלומי שמבטא ביתר דיוק את חלומה של הלקוחה לחלל רומנטי ונקי.
חדרי הבנות עוצבו לפי טעמן האישי מפלטת הצבעים ועד לבחירת החומרים והסטיילינג.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.