דירה 4.5 חדרים בתל אביב

צילום: עידן גור

גודל הנכס

125 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

דירת 4.5 חדרים בלב שכונה שקטה בתל אביב.
ישנה, חשוכה ולא מנוצלת הפכה עם תכנון נכון למודרנית, מוארת ומיוחדת בהתאמה לדייריה. התכנון החדש, בוצע מיסודו בכל חדרי הבית וכלל החלפת אלומיניום, החלפת אמבטיות, מטבח חדש, דלתות, פרקט, בכל החדרים ובמרפסת.

נבחרו גווני צבע עמוקים ומעושנים שבשילובם יוצרים מראה נוכח וחם, מעיז וחופשי.

הלקוחה, אושיית אינסטגרם ופעילה ברשתות החברתיות, הגדירה למן התחלת התהליך שתי בקשות – האחת – הדירה צריכה להיות שימושית לה על כל פינותיה ועל אף שיש בה חדר מיותר שלא בשימוש, היא לא תרצה להסב אותו לחדר עבודה אלא ביקשה שאתכנן עבורה פינת עבודה שתהווה מרכז העניינים שבה תוכל לעבוד ובו זמנית להיות קשובה לרחשי הבית.

עמדת העבודה נבחרה ומוקמה בתוך נישה בין חלל המטבח לחלל פינת האוכל, מקום מוגדר בדיוק לבקשתה. התכנון איחד בין פונקציית העבודה במטבח לבין האי כך שאיזור העבודה אמנם מופרד אך היא נשארת במרכז העניינים ונשארת האופציה גם לאכול על האי ולארח בו זמנית.
המטבח הורחב לכיוון מרפסת שצמודה לו ושרותי האורחים אוחדו עם האמבטיה הכללית כדי שתתקבל אמבטיה מפנקת.

בקשתה השניה של הלקוחה היתה לאפשר ללקוחה לקיים את אימוני הכושר אליהם נכנסה לאחרונה. לצורך חלל שיספק את הפונקציה הזו נדרשה חשיבה מעמיקה שלאחריה הוחלט לוותר על פינת האוכל והאיזור כולו יוקצה לפעילות אימונים יום יומיים.
לאחסון מזרני ו האימון והגומיות נמצא פתרון בארון האחסון בכניסה עם ספסל ישיבה ואת המשקולות הרבות שצריכות להיות זמינות וקרובות, איחסנו במדף התחתון בספריית הברזל בסלון. המרפסת רוצפה מחדש והמעקה בה הוחלף גם הוא.
תהליך השיפוץ ארך כחודשיים ובמהלכם קיבלתי יד חופשית לבחירת החומרים ושילובם.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.