דירה 5 חדרים ברחובות

צילום: עידן גור

גודל הנכס

130 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

דירה יד שניה בשכונה החדשה של רחובות., זוג + 2 פנו אלי בסיום הסגר השני לקראת חתימת החוזה וביקשו שאתכנן אותה עבורם עפ"י התקציב שהוגדר מראש. הם אוהבים קוים מודרנים בתוספות חמות וחשוב להם להכניס צבע שישקף שמחה והרמוניה. בעיית אחסון נצפתה בדירתם הקודמת לכן הקדשתי מחשבה מעמיקה ביותר לתקן את המצב הקיים ולאפשר להם איכות חיים טובה יותר בעתיד. חלוקת התקציב לה הוקדשה גם כן מחשבה רבה, היוותה אבן יסוד בסיום כל שלבי העבודה מתכנון הנגרות המותאמת ועד לצמחיה שלה חלק חשוב בדירה זו.

פלטת הגוונים השמחה שנבחרה נשענה על אופי המשפחה והאני מאמין של הזוג. גוונים רוויים ומעיזים לצד אוירה הרמונית ושקטה בדיוק כפי שביקשו.

כדי למקסם את התקציב החלטתי להשאיר את המטבח הקיים שהיה במצב מצויין ולהוסיף לו תוספות חינניות שיהפכו אותו שימושי ביותר למשפחה. נוסף חיפוי אריחים גאומטריים מעל השיש, דלפק אוכל וארון אחסון בנגרות מותאמת. בשל קירבתה של פינת האוכל למטבח ולדלפק האכילה, נבחר שולחן עגול שמאפשר מעבר מאוורר מכל צידיה ובעת האירוח נפתח. על הקיר מאחורי פינת האוכל, יושם טפט כדי לייצר עניין ודגש כאשר פותחים את הדלת ונכנסים.

את בעית עומס הנעליים והתיקים המוכרת, פתרתי ע"י הגדרת מסדרון המבואה בצבע קיר ירוק כהה ומיקמתי ארון יעודי ומתלים דקורטיבים. את ארון החשמל והתקשורת מאחורי דלת הכניסה הסתרנו ע"י מראת גוף שימושית נפתחת.
חדרי האמבטיה ושרותי האורחים זקוקים היו לרענון ועמדה הדילמה האם לשפץ או לשדרג. הוחלט לשדרג ולחסוך את עלות השיפוץ עבור תכנון נגרות ורכישת ריהוט ותאורה לכלל הבית. את הטאץ' העיצובי והיצירתי בחדרי האמבטיה הכנסתי בעזרת צבע מעל הקרמיקות ובתקרה, אביזרי נוי והמון צמחיה שנפחה חיים בחזרה בחדרים הללו.

בחדר השינה הלקוחה ביקשה לצבוע בגוון אפור ומשם המשכתי אני למלאכת חיבור החומרים והצבעים נרכש ריהוט ותוכנן ארון בנגרות כתוספת לחדר הארונות הקיים.
את חדרי הילדים התבקשתי לתכנן לכל אחד בנפרד. כל חדר הותאם לדייר הקטנטן עם הפריטים שמתאימים גם לגילו וגם לצרכיו האישיים. את חדר הממ"ד הגדרנו לפונקציות העבודה, אירוח ומשחק כאחד. על כן הוא תוכנן להתאים את עצמו לשלושת הפונקציות בו זמנית.
התוצאה – בית שעשה מהפך. מסטנדרטי לפונקציונלי והרמוני ועונה על הדרישה לכל אחד מדייריו, מהקטן ועד לגדול.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.