בית פרטי 5 חדרים במודיעין

צילום: עומרי חת

גודל הנכס

180 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

שיפוץ לבית דו קומותי, בסגנון יחודי ומלא תעוזה שהותאם לצרכים ולאופי החם של המשפחה.

לפני שבע שנים קיבלו בני הזוג ושלושת ילדיהם שובר יעוץ במתנה לכבוד החג. לאחר היעוץ, עיצבנו יחד את ביתם שלוש פעמים נוספות וכשעברו לבית חדש היתה זו הפעם הרביעית.

הבית צמוד קרקע, בעל 5 חדרים, שתי קומות מפנקות בשני מפלסים וגינה רחבה.

התכניות הראו את הפוטנציאל הגדול שגלום בבית ואחרי תשאול הצרכים הגיע תכנון מוקפד ולאחריו הביצוע. כשהמוטו לכל אורך התהליך היה לעצב את הבית ככרטיס הביקור של המשפחה.

התכנון הראשוני כלל ירידה לפרטים ודיוק של חללי הבית השונים ודרש הכנה ויזואלית של לוח השראה, צבעים וחומרים בד בבד עם יצירת תכניות לביצוע, העמדת ריהוט, פרישות וחזיתות.

מדובר במשפחה שמחה וחמה עם בית פתוח ומקבל, משפחה אקטיבית מבחינה חברתית אוהבת חיות ואדם שמארחת הרבה.

הקונספט העיצובי בפרויקט נוצר מתוך הרצון לצאת מהמוכר והסטנדרטי ולהטמיע עירוב סגנונות, ליצור חדש ושונה ולהעיז במקומות שפחות מקובלים.

במיוחד ניכרים בחירות הצבעים העמוקים והחומרים ששולבו כאמירה ורצון להעצים את הסיפור שהבית מספר ולהראות את יחסי הגומלין וההדדיות בין החומר לצבע. מבין הצבעים השונים בולט במיוחד הצבע הכחול כמוטיב חוזר ליצירת אוירה של עומק, אחדות והרמוניה ומופיע בצבע הקלפה שבמטבח, בגוף התאורה שבשירותי האורחים , בארון האמבטיה שבחדר הרחצה, במעקה המדרגות שמסמן גבול בין שתי הקומות ובבחירת צבע הקיר בחדר השינה של ההורים.

על מנת ליצור זרימה בחלל הציבורי נפתרה בעיית הצפיפות בין פינת האוכל והסלון לבין המטבח באמצעות פינת אוכל עגולה שיצרה המשכיות בין אריחי הפנים לחוץ כך שמי שנמצא בפנים הבית ירגיש חלק ממה שקורה בחוץ ולהפך.

לגינה נוספו פונקציות של אירוח ופינת קפה בנוסף לפונקציית האוכל שהיתה קיימת ובהתאמה לפנים הבית. כמו כן, נוספה דלת יציאה אחורית שמובילה לגינה החדשה והוגדר מקום משחק ושעשועים לילדים ובו בית עץ ומקום מרבץ.

 

לא מעט מהמורות, דילמות וקשיים ליוו אותנו בביצוע והשיפוץ היה מאתגר ודרש חשיבה סופר יצירתית אבל כשיש מעצבת עקשנית ופדנטית ולקוחות מחוייבים ומפרגנים וקבלן שלא מרים ידיים הם המתכון המנצח להצלחת הפרוייקט.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.