פנטהאוז 5 חדרים במודיעין

צילום: אושר גולן

גודל הנכס

145 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

הם הגיעו אליי מהמלצה חמה ברשת וביקשו את העין החדה והיד היצירתית שלי. היו לנו מספר חודשים מועט לתכנן את הדירה. סקיצות להעמדת ריהוט, פלטות צבעים ובחירת חומרים שלאחריהן שוטטנו ביחד בחנויות ורכשנו את כל מה שנדרש ברשימת הקניות על מנת שהדירה תהפוך מסטנדרטית לחלומית, משגרתית לפונקציונלית ומשוממת למעוצבת. קומת הכניסה היא החלל הציבורי הפתוח לאירוח ולהתכנסויות משפחתיות ועל כן עוצב בהתאם. הסגנון הוא מודרני ונקי או כמו שהלקוחות הגדירו את רצונם "נקי וחף מדברים מיותרים" למעט האלמנטים שימושיים כמו הפסנתר שלו הוקדש מקום באחד מקירותיו של הסלון.
על פינת האוכל ויתרו בני הזוג לטובת קונסולה קטנה שנפתחת לאירוח גדול והסתפקו באי רחב שם יאוכלים את הארוחות ביחד עם שלושת ילדיהם. בקומת החדרים שבמפלס התחתון מצויים 4 חדרי שינה שמכתרים מבואה רחבה חלל משחק לילדים. כל ילד קיבל חדר ובו העיצוב שמבטא אותו כי כל ילד הוא עולם ומלואו וכך גם חדרו. חדר המאסטר הוא יחידה נפרדת גדולה ומפנקת שיוצא למרפסת ירוקה. פלטת הצבעים שנבחרה לבית מבוססת על צבעים של שחור לבן אפור ונגיעות צבע מועטות.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

נעים מאד. אני רויטל רודצקי מעצבת פנים 21 שנים, מומחית להום סטיילינג, בלוגרית ומרצה בתחומי העיצוב והצבע ומנטורית למעצבות בתחילת הדרך. בכל בית טמון פוטנציאל למימוש ואני מאמינה שניתן לתכנן אותו בהטעמה מירבית לדייריו,
התכנון הוא השלב בו אני מתאימה את הבית אליכם כמו כפפה ליד. החומרים, הצבעים, הטקסטיל ואביזרי הנוי כולם מספרים את סיפור הבית דרך העיניים שלכם והיד שלי.
התכנון המדוייק, ההשראה המתורגמת והליווי לחנויות הם הדרך שלי לספר את הסיפור של של הבית למי שנכנס אליו.
משלב החלום ועד לביצוע כל הדרך עד לאחרון הפריטים שיונחו על שולחנכם. מבחינתי יש רק דרך אחת להפוך חלל לבית והיא ביחד ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך.
יחד נהפוך חלום לבית ותהליך עיצוב לחוויה.

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.