בית פרטי 6 חדרים בירקונה

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

240 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

זהו אחד הפרוייקטים הגדולים שיצא לי ללוות בתקופה האחרונה ברמת התכנון.
משפחת ה. חזרה מרילוקיישן בארה"ב ורכשה בית ישן במושב.
את התכנון הראשוני לפרוייקט ביצע צמד מעצבות, אך דרכיהם נפרדו בשלב מוקדם והם פנו אלי להמשך ביצוע והלבשה מלאה.
כך מצאתי עצמי בשלב ראשון עוברת על התוכניות וממזערת חלק מהטעויות, משנה העמדה, תכנון מטבח מ-0, תכנון תאורה מ-0, בחירת חומרים כגון גג רעפים, אלומיניום, טיח חוץ, שער וגדר חוץ וכמובן הלבשה מלאה מבחירת הרצפה ועד הפרח באגרטל.
סגנון מודרני תעשייתי לייט- זה היה רצונם.
משפחה עם 4 ילדים שזקוקה למרחב פנימי כזה שיאפשר לילדים תנועתיות בתוך הבית בחופשיות, סוויטת הורים אולטרא מפנקת ורחבת ידיים, 2 חדרי מקלחת לילדים (האחד ל-3 בנים והשני לבת), מטבח גדול עם משטח עבודה רחב ידיים שכן הם אופים ומבשלים בצוותא עם הילדים ולעיתים קרובות, משפחה מארחת, שמעידה על עצמה שסדר הוא לא הצד החזק שלהם (קצת קשה עם 4 ילדים קטנים ושתי קריירות טובעניות) ומבקשים שלכל דבר יהיה מקום ייעודי לו, זוג שהיא אוהבת אמבטיות מרגיעות והוא מקלחות ממריצות כך ששתי הפונקציות צריכות להתקיים בחדר הרחצה שלהם ועוד צרכים ורצונות וחלומות.
היה לי העונג להגשים להם.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

 ברוכים הבאים. אני רוית רוד, אמא לשלושה, תושבת קרית אונו, הום סטייליסטית בעלת 11 שנות נסיון המתמחה בעיצוב והלבשת דירות קבלן, דירות יד 2 ובתים פרטיים. בנוסף מרצה בסטודיו B6, בלוגרית ומנטורית למעצבים בתחילת הדרך.

להפוך חלל לבית זה הכי מרגש שיש מבחינתי.  אני מאמינה שניתן לחולל שינוי גדול גם ללא שבירת קירות. הצבע, החומר, הטקסטיל, האוספים, הפריט הנוסטלגי שהתיישן, כל אלה הם הסיפור שלנו ואין כמו לספר את הסיפור באמצעות המקום הכי חשוב שיש- הבית שלנו.

אני כאן ללוות אתכם משלב החלום ו"עד המסמר האחרון".

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.