דירה 7 חדרים בהוד השרון

צילום: אורית ארנון

גודל הנכס

170 מ"ר

סגנון העיצוב

,

מיקום

על הפרוייקט

לקוחות חוזרים להם עיצבתי דירת קבלן לפני 5 שנים. מעורבותי בתהליך החלה עוד בבחירת הדירה עצמה. הם ביקשו להתייעץ איתי לגבי מספר דירות אופציונליות, וזו הדירה שהמלצתי עליה.

הדירה, ששטחה 170 מ"ר, ויש בה שבעה חדרים, הייתה ריקה וללא מטבח.

בני הזוג אוהבים עיצוב מודרני ולא עמוס, אבל שישדר תחושת בית עם קריצות צבע. הם מאוד אהבו את המטבח בדירה הקודמת, שהיה מרווח ולבן, וזו הייתה נקודת הפתיחה שלנו. הם רצו אי במטבח ולכן שיניתי את המבנה שתכנן הקבלן. התהליך, שכלל עיצוב, שינויים בחשמל ובתאורה, גבס, שיפוץ חדר הרחצה של ההורים, תכנון מטבח, נגרות, ריהוט, תאורה וסטיילינג, נמשך חודש אחרי קבלת המפתח.

התהליך החל מתכנון המטבח בשונה ממה שתכנן הקבלן. בכדי למקסם את השטח החלטתי לתכנן מטבח קווי בתוספת אי כבקשתם. יחידת ארונות גבוהים ובה גם ארון אחסון למעילים ותיקים, משטח עבודה רחב ידיים, אי ובו הגז ומשטח עבודה נוסף, חומרים וצבעים שונים.

האי בכחול עמוק ומשלב בתוכו טלוויזיה, ובהתאם לתכנון החדש שונה תכנון חלל הסלון שבמקור היה עם הגב למטבח. העמדה זו ממקסמת את שטח החלל ומאפשרת מעברים נוחים בין הפונקציות השונות.

בפרוייקט זה יש הושקעו מחשבה רבה, ליקוט פריטים ותכנון מאוד מדוייק- השטיח יובא מחו"ל, יחידת הברזל בכניסה לבית היא פרי תכנון שלי, תכנון נגרות בהתאמה אישית, תכנון מקלחת ההורים מחדש בכדי לרווח אותה, ושילוב פריטים מהדירה הקודמת בדירה החדשה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

 ברוכים הבאים. אני רוית רוד, אמא לשלושה, תושבת קרית אונו, הום סטייליסטית בעלת 11 שנות נסיון המתמחה בעיצוב והלבשת דירות קבלן, דירות יד 2 ובתים פרטיים. בנוסף מרצה בסטודיו B6, בלוגרית ומנטורית למעצבים בתחילת הדרך.

להפוך חלל לבית זה הכי מרגש שיש מבחינתי.  אני מאמינה שניתן לחולל שינוי גדול גם ללא שבירת קירות. הצבע, החומר, הטקסטיל, האוספים, הפריט הנוסטלגי שהתיישן, כל אלה הם הסיפור שלנו ואין כמו לספר את הסיפור באמצעות המקום הכי חשוב שיש- הבית שלנו.

אני כאן ללוות אתכם משלב החלום ו"עד המסמר האחרון".

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.