דירה 4 חדרים בגני תקווה

צילום: אבי קבלו

גודל הנכס

115 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

על הפרוייקט

זהו פרוייקט עיצוב פנים והלבשה מלאה, שכלל שינויים מבניים בדירה והפיכתה מדירת 4.5 חדרים ל-4 חדרים מרווחת.
זוג בוגר, הם כבר סבתא וסבא לכמה נכדות מתוקות והיד עוד נטויה, עברו מביתם הפרטי בו גדל הבעל כילד, לדירת 4.5 חדרים בגני תקווה.
לעבור בית זה לא פשוט, בטח ככל שמתבגרים מבחינה פיזית ומנטלית, על אחת כמה וכמה לשנות הרגלי חיים של שנים בבית פרטי ולעבור לדירה ששטחה קטן בהרבה.
יש להם אורח חיים משפחתי קסום, שבו הם מארחים את ילדיהם ונכדיהם על בסיס קבוע כמעט, ומדובר בבית פעיל מאוד מבחינת בישולים וביחדנס.
הצרכים הנלווים לאורח החיים הזה ברורים מאוד- המטבח הוא החדר החשוב ביותר והפעיל ביותר בו מתנהלים מס' אנשים במקביל והתנועה בו זורמת. הוא חייב להיות מרווח, עם משטחי עבודה, אחסון רב, ואף ביקשו לבדוק היתכנות למקום עבורם לשבת לכוס קפה וארוחה קלילה במטבח.
בכללי החלל המרכזי הוא המקום לאירוח עבורם והם ביקשו שיכיל בנוחות את בני המשפחה.
חדר השינה בדירה היה קטן, בהתאם לכך הארון קטן, והם ביקשו לצרף את חצי החדר הצמוד בכדי לרווח. כנ"ל המקלחת הקבלנית לא היתה מספקת מבחינת אחסון. ועדיין עם הגדלת החדר לא נמצא מקום לארון רחב ידיים. פה נדרשה ממני מלאכת תכנון של כל החלל כולל המקלחת, בכדי לאפשר לצרכים שלהם להתקיים.
שני חדרי הרחצה שופצו מהיסוד למרות היותם חדשים, בכדי להתאיים לטעמם.
תוכניות חשמל, מיזוג, תאורה ותוכנית מטבח מפורטת, תוכנית הריסה ותוכנית בניה… ויצאנו לדרך.
ההחלטה לשנות את ההעמדה הקבלנית לטובת המטבח לא החליקה בגרון ולקח קצת זמן וכמה הדמיות בסקצ'אפ בכדי לגרום להם להבין שזה התכנון המיטבי שבו הם יקבלו מטבח ענק ומאפשר.
התכנון מחדש של חדר השינה, שינוי הכניסה אליו ואל המקלחת, איפשרו לי לתכנן עבורם ארון ענק! ה4.5מ', שדרכו נכנסים למקלחת.
קיבלתי "תלונות" שיש כמה מגירות ריקות מרוב שהוא עצום:)
הבית מעוצב בקו מינימליסטי מודרני עכשווי, חף מקישוטיות יתר, כאשר הצבע התכול האהוב על הלקוחה על כל גווניו מלווה את הדירה כמעט בכל חלל.
וכך הפכה דירת קבלן קטנה לבית מאפשר ומכיל את כל צרכיהם והם מארחים בו באהבה ובהנאה רבה.

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

 ברוכים הבאים. אני רוית רוד, אמא לשלושה, תושבת קרית אונו, הום סטייליסטית בעלת 11 שנות נסיון המתמחה בעיצוב והלבשת דירות קבלן, דירות יד 2 ובתים פרטיים. בנוסף מרצה בסטודיו B6, בלוגרית ומנטורית למעצבים בתחילת הדרך.

להפוך חלל לבית זה הכי מרגש שיש מבחינתי.  אני מאמינה שניתן לחולל שינוי גדול גם ללא שבירת קירות. הצבע, החומר, הטקסטיל, האוספים, הפריט הנוסטלגי שהתיישן, כל אלה הם הסיפור שלנו ואין כמו לספר את הסיפור באמצעות המקום הכי חשוב שיש- הבית שלנו.

אני כאן ללוות אתכם משלב החלום ו"עד המסמר האחרון".

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.