דירה 5 חדרים ברמת גן

צילום: אבי קבלו

גודל הנכס

135 מ"ר

סגנון העיצוב

מיקום

סוג הפרוייקט

על הפרוייקט

דירת קבלן במגדל בקומה ה-25 בר"ג, משקיפה אל הספארי עם מרפסת מהממת.
כשהגעתי לעצב את הדירה, היא כבר היתה מרוצפת, מטבח קבלני סטנדרטי, חדרי רחצה מחופים בסטנדרט הקבלני.
הלקוחה  ביקשה בית שיאפיין אותה ואת האופי הדרמטי שלה. גוונים כהים, אהבה לדזיגואל… "אני אוהבת דרמה, רוצה בית עם הרבה שחור ואפור, דזיגואל זו השראה עבורי, אני חייבת פינת עבודה, הסלון הוא מקום הרביצה שלנו, בא לי קפה במרפסת שתהיה כייפית, אני רוצה בית ולהרגיש בו אני, צריכה מעצבת שתכנס לראש שלי  (לא ידענו עד כמה!), שיהיה יפה, מעוצב, מודרני ונעים".
אוקיי. משימה ראשונה לטפל בכל מה שמרצד לי בעין- טיפול במטבח הקבלני כך שיראה ויהיה יותר נכון ומעוצב- טיפול בכל אזור הגבוהים ע"י נגרות והנמכת גבס נכונה, הסרת קלפה כעורה ומדפים יפים במקומה, תכנון נגרות שתהפוך את המטבח לוואו!
ארונות אמבטיה קבלניים הוחלפו. תכנון העמדה מחודש של הסלון, כי הלו, לא מתכננים ספה עם הגב לכניסה ולמה להקטין חלל שאפשר בעזרת תכנון נכון לייצר בו תחושת גודל? עכשיו אפשר לעבור לבקשותיה ולהגשים את רצונותיה.
דירה עם אופי ודרמה, הרבה שחור ואפור, ספה שלא בא לקום ממנה, פינת עבודה שמאפשרת לה לשבת בשקט ובריכוז, חדר השינה שלה מבוסס על צבעוניות של דזיגואל כולל פוסטר היסטרי שלקח לנו זמן למצוא, והיא מספרת שקשה לה לעזוב את המרפסת בבוקר.
כששלחתי לה אחרי הפגישה הראשונה את הציפורים של גליפס ואת הנוצות של בלומי, היא בתמורה שלחה לי תמונה של הקעקוע שעל ידה ובו ציפורים ונוצות.
אני את שלי עשיתי!

קרא עוד

קרא פחות

על המעצב\ת

 ברוכים הבאים. אני רוית רוד, אמא לשלושה, תושבת קרית אונו, הום סטייליסטית בעלת 11 שנות נסיון המתמחה בעיצוב והלבשת דירות קבלן, דירות יד 2 ובתים פרטיים. בנוסף מרצה בסטודיו B6, בלוגרית ומנטורית למעצבים בתחילת הדרך.

להפוך חלל לבית זה הכי מרגש שיש מבחינתי.  אני מאמינה שניתן לחולל שינוי גדול גם ללא שבירת קירות. הצבע, החומר, הטקסטיל, האוספים, הפריט הנוסטלגי שהתיישן, כל אלה הם הסיפור שלנו ואין כמו לספר את הסיפור באמצעות המקום הכי חשוב שיש- הבית שלנו.

אני כאן ללוות אתכם משלב החלום ו"עד המסמר האחרון".

קרא עוד

קרא פחות

דברו עם המעצב/ת

ידוע לי כי בהשארת פרטי האישיים לחזרה לקבלת פרטים נוספים אני מאשר/ת לחברה להתקשר אליי בשיחה שיווקית.